با سیاست‌های جدید، گوگل پلی امن‌تر از همیشه می‌شود

۱۱ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

افراد فرصت‌طلب در سراسر جهان یافت می‌شوند؛ چنین افرادی در حوزه ساخت و توسعه اپلیکیشن هم کم نیستند. آن‌ها برای مورد توجه قرار گرفتن اپلیکیشن‌شان دست به خیلی کار‌ها می‌زنند. برای مثال برای اپ‌هاشان نقدهای مثبت جعلی یا امتیازات قلابی جور می‌کنند و هزار جور کلک دیگر تا اپ‌ مورد توجه گسترده‌تری قرار گیرد.

حال مشخص شده که گوگل دیگر تحمل این حقه‌بازی‌ها را ندارد. این شرکت اعلام کرده در مقابل هرگونه تقلب در فروشگاه اپلیکیشن‌اش به شدت سخت‌گیرانه رفتار خواهد کرد.

گوگل اعلام کرده که از این پس سیستم پیشرفته‌ای را برای تشخیص و فیلتر کردن چنین دستکاری و تقلب‌هایی ایجاد کرده است. این سیستم با فیلتر کردن چنین رفتارهایی کار خود را آغاز می‌کند و اگر توسعه‌دهنده به چنین تقلب‌هایی ادامه دهد اپ مورد نظر به کلی از فروشگاه گوگل حذف خواهد شد.

البته گوگل پیش از این هم همیشه در مقابل اپ‌های فیک یا اپ‌هایی که قوانین این شرکت را نقض می‌کنند بسیار سریع عمل می‌کرد اما حال این قواعد را جدی‌تر هم کرده است. گوگل این را هم افزوده که این تقلب‌ها علاوه بر نقض سیاست‌های گوگل به خود جامعه‌ توسعه‌دهنده‌ها هم لطمه می‌زند. در واقع چنین کارهایی باعث می‌شود توسعه‌‌دهنده‌ها و اپ‌های موفق کمتر از آنچه باید دیده شوند. این موضوع باعث می‌شود مصرف‌کننده نهایی هم به اشتباه بیافتد و براساس اطلاعات غلط دست به تصمیم‌گیری غلط بزند.

‌‌

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. سام

    کار اندروید تمام شدست گوگل پلی اپ پر شده پر از اسپم و جعلی و…ساپورت برنامه نویسان حرفه ای براش کم شده و بازیهای روز براش معرفی نمیشه همش شده رایگان و نیاز به اینترنت و ناقص و…

    در عوض ای او اس انحصاریهاش هر روز بیشتر میشه و ۹۰% کسانی و کمپانیهای بزرگ و معروف در حوضه برنامه و بازی اول برای ای او اس منتشر می کنند در ادامه چنانچه صلاح بدونند شاید برای اندروید هم پورت کنند که گاها با چندین سال و ماه روبه رو هستیم دلیلش هم فروش پایین یا عدم خرید اندرویداران هستش همین الان هم تو ایران فکر نکم کسی از گوگل پلی چیزی بخره….

    اینا رو گفتم که بگم گوگل راه سختی در پیش داره و شاید سیستم عامل برای خودش رو مجزا تر کنه مثل همین داستان اپدیت به روز شدن سیستم عامل خود گوشی هاش
    ممنون از مقاله تون

  2. Amir

    خدا کنه این دروغ راست باشه 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه