با قابلیت‌های جدید اپلیکیشن Apple Store آشنا شوید

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهای گذشته یک بروزرسانی جدید برای Apple Store در اختیار کاربران قرار گرفت. این بروزرسانی یک قابلیت مهم را به این اپ اضافه کرد. با اضافه شدن این قابلیت اپلیکیشن به شما براساس خرید‌های قبلی‌تان خرید محصولات جدید اپل را پیشنهاد می‌دهد. به عنوان مثال اگر این اپلیکیشن بفهمد که شما یک اپل آیپد پرو خریده‌اید ممکن است با پیشنهادی مواجه شوید که بهتان خرید یک کیبورد هوشمند را توصیه می‌کند. اگر یک اپل آیفون ۶s بخرید احتمال دارد یک قاب از قاب‌های مختلف این گوشی بهتان پیشنهاد شود.

این پیشنهادها زمانی پدیدار می‌شوند که کمی در این اپ اسکرول کنید و پایین‌تر بیایید تا به بخش Discover این اپ برسید.

اگر از این موضوع ناراحتید که شرکت اپل نام و شماره مدل‌ خرید‌های شما را متوجه می‌شود می‌توانید این قابلیت را غیرفعال کنید.

اپل برخی ویژگی‌های جدید هم در این نسخه از اپل استور قرار داده است. می‌توانید راحت‌تر از قبل بفهمید که چه رویدادها و کارگاه‌هایی در فروشگاه‌های اپل نزدیک به شما برگزار می‌شود. همینطور به شما گفته می‌شود که کی سفارشتان آماده تحویل است.

با قابلیت‌های جدید اپلیکیشن اپل استور می‌توانید محصولات را بهتر از قبل بررسی کنید و وقتی وارد فروشگاه‌های فیزیکی اپل می‌شوید این اپ بهتان می‌گوید که در این فروشگاه از فهرست لوازمی شرکت اپل که قبلا در اپ‌تان به عنوان محصول محبوب و موردنیاز انتخاب کرده‌اید چیزی وجود دارد یا نه.

‌‌‌

منبع: PhoneArena


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه