بخش چندنفره‌ی‌ بازسازی Call of Duty 4 را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

حتی خود شرکت بازی‌سازی اکتیویژن هم می‌داند که کسی از ندای وظیفه یا همان Call of Duty امسال خوش‌اش نیامده است. به همین دلیل هم است که این شرکت، می‌خواهد در نسخه‌ی ویژه‌ی بازی Call of Duty: Infinite Warfare، بازسازی بهترین قسمت ندای وظیفه یعنی «جنگاوری نوین» (Modern Warfare) را هم جای دهد. دیروز بود که تریلر بخش چند نفره‌ی Infinite Warfare را برای‌تان قرار دادیم. اگر شما هم مثل ما از این تریلر خوش‌تان نیامده است، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به بخش چند نفره‌ی بازسازی ندای وظیفه ۴ بیاندازید.

Call of Duty: Infinite Warfare قرار است در روز ۴ نوامبر عرضه شود.

بازسازی ندای وظیفه ۴ یا همان Modern Warfare در نسخه‌ی Legacy Edition ندای وظیفه‌ی امسال جای گرفته است. این بازسازی در کنار بخش داستانی، تمام شانزده نقشه‌ی بخش چند نفره را هم در خود دارد.

استودیوی بازی‌سازی «اینفینیتی وارد» تصاویر و تریلر بخش چند نفره‌ی بازسازی Modern Warfare را منتشر کرده است. این تریلر، روند بازی شگفت‌انگیز Modern Warfare را به همان خوبی که به خاطر داریم، نشان می‌دهد.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare قرار است در روز ۴ نوامبر عرضه شود. کسانی که نسخه‌ی Legacy Edition بازی را پیش‌خرید کرده باشند، می‌توانند از روز ۵ اکتبر به بخش داستانی بازسازی Modern Warfare دسترسی داشته باشند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Call-of-Duty-Modern-Warfare-Remastered_2016_09-03-16_001 Call-of-Duty-Modern-Warfare-Remastered_2016_09-03-16_002 Call-of-Duty-Modern-Warfare-Remastered_2016_09-03-16_003 Call-of-Duty-Modern-Warfare-Remastered_2016_09-03-16_004 Call-of-Duty-Modern-Warfare-Remastered_2016_09-03-16_005

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

 

‌‌‌‌‌Birthday_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. مهدی

    برای من این سوال پیش اومد که ایا برای داشتن این بازی باید Infinite Warfare رو نصب کنیم یا فقط در این بازی روی دیسک های بازی Infinite Warfare عرضه میشه؟؟؟؟

  2. amir

    گرافیکش از نسخه ی قدیمیش خیلی خیلی بهتر شده و بازم ارزش بازی کردنو داره.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه