بدنه آیفون ۸ از فولاد ضد زنگ خواهد بود

۲۲ دی ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از تحلیل‌گران معروف مسائل مرتبط با شرکت اپل مینگ چی‌-کو فعال در موسسه KGI Securities است. این تحلیل‌گر پیش‌بینی کرده اپل دوباره در تولید آیفون ۸ از فولاد ضد زنگ استفاده خواهد کرد. اتفاقی که از زمان تولید آیفون ۴s تا به حال نیفتاده بود. یکی از نشانه‌هایی که این موضوع را تایید می‌کند این است که اپل به سراغ شرکت Jabil رفته و در زمینه تولید فولاد ضد زنگ برای گوشی‌های سال ۲۰۱۷ با این شرکت گفتگو می‌کند.

فولاد ضد زنگ دور یک طرح شیشه‌ای قرار می‌گیرد و این اقدام باعث مقاومت بهتر گوشی در برابر خط و خش هم می‌شود. باید اشاره کرد که استفاده از فولاد ضد زنگ در گوشی‌های اپل برای این شرکت هزینه بیشتری از آلومینیومی که در مدل‌های قبلی استفاده می‌کرد در بر دارد. اما استفاده از این ماده باعث ساخت یک گوشی با جنس مرغوب‌تر و همچنین ایجاد حس بهتری برای کاربر خواهد شد.

گفته می‌شود آیفون ۸ تغییرات قابل توجهی در طراحی و ساخت آیفون ایجاد می‌کند و احتمالا فروش بسیار قابل‌توجهی هم خواهد داشت. به هر حال باید منتظر اطلاعات بیشتر از این مدل جدید گوشی‌های آیفون بمانیم.

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. علی

    الان فولاد ضد زنگ به جز افزایش قیمت دیگ چه کار خاصی میکنه؟؟

    1. احمد

      متن بالا رو یک بار دیگه بخون در ضمن صفحه ادج به جز زیبایی و قیمت بالا دیگه چه کارایی داره؟

    2. ارش

      این اقدام باعث مقاومت بهتر گوشی در برابر خط و خش هم می‌شود. استفاده از این ماده باعث ساخت یک گوشی با جنس مرغوب‌تر و همچنین ایجاد حس بهتری برای کاربر خواهد شد.

  2. mahdispd///

    گوشی دو طرف شیشه ب درد نمیخوره میفته میشکنه حتی اگر گوریلا گلس۵ باشه چه برسه به ایفون!!!

    1. علی

      اگه فولاد شکستنی بود که استفاده نمیکردن جناب مهدی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه