برنامه جدید مایکروسافت: یک بازی بخر، پنج تا ببر

۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۲ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

تنها چند ساعت تا برگزاری کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه گیمزکام باقی مانده است، اما این شرکت یک خبر هیجان‌انگیز را منتشر کرد.

 

باخرید بازی Gears of War: Ultimate Edition می‌توانید قسمت‌های قبلی این مجموعه بازی‌ها را به صورت رایگان دریافت کنید.
علاقه‌مندان به مجموعه بازی‌های Gears of War با خرید بازی Gears of War: Ultimate Edition می‌توانند به شکل رایگان به Gears of War 1، Gears of War 2، Gears of War 3 و Gears of War: Judgment دسترسی داشته باشند. این بازی‌ها همان نسخه عرضه شده برای ایکس‌باکس ۳۶۰ به‌حساب می‌آیند که به وسیله قابلیت Backward Compatibility روی ایکس‌باکس وان اجرا می‌شوند. البته این بازی‌ها در پاییز امسال در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار می‌گیرند، اما برای دریافت آن‌ها به صورت رایگان باید بازی Gears of War: Ultimate Edition را در اختیار داشته باشید.
بازی Gears of War: Ultimate Edition نسخه بازسازی شده قسمت اول این مجموعه بازی‌ها به‌حساب می‌آید که از گرافیک نسل جدید کنسول‌های بازی بهره می‌برد. همچنین تمام صحنه‌های سینمایی این بازی از اول طراحی شده‌اند و ویژگی‌های جدیدی هم در گیم‌پلی بازی قرار گرفته است. مراحل جدید برای سناریوی داستانی و نقشه‌های تازه برای سناریوی چندنفره هم از دیگر ویژگی‌های این بازی به‌حساب می‌آید. البته باخرید این بازی می‌توانید به حالت آزمایشی سناریوی چند نفره بازی Gears of War 4 هم دسترسی داشته باشید.
Gearsofwarultimate
مایکروسافت قابلیت اجرای بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ روی ایکس‌باکس وان را از مدتی پیش دراختیار کاربرانی قرار داد که در برنامه Xbox Preview ثبت نام کرده‌اند. کاربرانی که در این بخش ثبت‌نام می‌کنند، می‌توانند برخی از ویژگی‌های جدید کنسول ایکس‌باکس وان را به صورت آزمایشی تجربه کنند. کاربران این سرویس از هم اکنون می‌توانند قسمت اول مجموعه بازی‌های Gears of War را روی ایکس‌باکس وان تجربه کنند.
قابلیت اجرای بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ روی ایکس‌باکس وان در E3 امسال معرفی شد و کاربران می‌توانند بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ خود را به‌صورت رایگان روی ایکس‌باکس وان اجرا کنند.
لازم به‌ذکر است که مایکروسافت در گیمزکام امسال قصد دارد تریلرهای جدیدی از بازی‌های Quantum Break، Crackdown و Scalebound را به‌نمایش در بیاورد. از سوی دیگر به‌نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد چند بازی انحصاری جدید را هم معرفی کند. از آن‌جایی که سونی در گیمزکام امسال حضور ندارد، این نمایشگاه فرصت خوبی برای مایکروسافت است تا بتواند کنسول ایکس‌باکس وان را بهتر معرفی کند.
منبع: Xbox
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه