برنامه مفصل توئیتر برای پوشش زنده جام جهانی روسیه

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
پوشش زنده جام جهانی از توییتر

شبکه اجتماعی توئیتر آماده می‌شود اولین تجربه بزرگ پوشش زنده جام جهانی فوتبال را پشت سر بگذارد.

شبکه SBS استرالیا اعلام کرد با توئیتر قراردادی امضا کرده که براساس آن موظف است در طول رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ۲۳ شوی اختصاصی زنده با حضور مهمان‌های سرشناس برای پخش اختصاصی از این شبکه اجتماعی بسازد. این شبکه که بزرگترین شبکه تلویزیونی قاره اقیانوسیه به شمار می‌رود و از ۴ دهه پیش پوشش رقابت‌های فوتبال را به برنامه‌های قدیمی‌ترش اضافه کرد اعلام کرد لوسی زلیچ مجری مشهور استرالیایی مجری شوهای توئیتری‌اش خواهد بود.

مخاطبان شبکه اجتماعی توئیتر می‌توانند این شوها را به صورت رایگان از اکانت The WORLD GAMES تماشا کنند.

سوزی نیکولتی مدیر بازرگانی توئیتر در قاره اقیانوسیه درباره این قرارداد گفت: «علاقه‌مندان فوتبال در استرالیا دیگر نیاز ندارند شبکه‌ای به جز SBS تماشا کنند و در شبکه اجتماعی دیگری به جز توئیتر جام جهانی روسیه را دنبال کنند. نمی‌توانستیم همکاری بهتر از این شبکه پیدا کنیم. توئیتر تصمیم دارد با همکاری این شبکه حرفه‌ای، بهترین تجربه جام جهانی را تقدیم مخاطب‌هایش کند.»

رسانه‌های استرالیا انتظار دارند این شوهای توئیتری که قرار است میزبان مهمان های مهم و مشهور باشد خیلی زود به اصلی‌ترین برنامه تحلیلی جام جهانی در این کشور و قاره اقیانوسیه تبدیل شود.

کن شیپ مدیر اجرایی شبکه SBS استرالیا درباره این قرارداد گفت: «رقابت‌های جام جهانی برای ما بسیار مهم و برای مخاطب‌های ما بسیار جذاب است. ما همیشه دنبال این هستیم که محتوای تولیدی خود را روی پلتفرم‌هایی که بیشترین مخاطب را دارند در اختیار کاربرها قرار دهیم. مردم عاشق این هستند که مطالبشان درباره ورزش و به خصوص فوتبال را با هم به اشتراک بگذارند و ما در شبکه SBS به این نتیجه رسیدیم که جایی بهتر از توئیتر برای اشتراک‌گذاری مطالب وجود ندارد.»

این قرارداد اولین قرارداد فوتبالی بزرگ توئیتر به شمار می‌رود و انتظار می‌رود آغاز راه پوشش زنده فوتبال روی این شبکه اجتماعی باشد. در حال حاضر فیسبوک به عنوان پیش گام پوشش زنده فوتبال روی شبکه‌های اجتماعی با لیگ های آلمان و انگلیس برای پوشش اختصاصی تعدادی از بازی‌های لیگ های این کشورها قرارداد دارد.

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه