بروزرسانی جهانی اندروید ۷.۰ نوقا برای موتو Z و موتو Z Force آغاز شد

۲ آذر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

موتورولا بروزرسانی اندروید ۷.۰ نوقا را برای گوشی‌های موتو Z و موتو Z Force در ایالات متحده آمریکا پیش از این آغاز کرده بود اما طبق آخرین اخبار این بروزرسانی‌ها به شکل جهانی هم آغاز شده است. طبق اعلام شرکت موتورولا وعده داده بروزرسانی اندروید ۷.۰ نوقا برای این گوشی‌ها در این هفته منتشر خواهد شد.

این خبر هم اعلام شده که با انتشار بروزرسانی جدید و نصب اندروید ۷.۰ نوقا بر روی گوشی‌های موتو Z و موتو Z Force این مدل‌ها قابلیت پشتیبانی از پلتفرم واقعیت مجازی Daydream را هم خواهند داشت. این اتفاق باعث می‌شود دو گوشی مورد بحث اولین گوشی‌هایی باشند که به جز گوشی‌های خود شرکت گوگل قادر به پشتیبانی از این پلتفرم هستند.

موتورولا ادعا کرده پلتفرم Daydream امکان تجربه‌ای کاملا متفاوت و خاص را فراهم می‌کند و با آن می‌توانید جهان‌های جدیدی را تجربه کنید. با آن در یک وریداد ورزشی یا یک کنسرت شرکت کنید یا سینمای شخصی خودتان را داشته باشید. برای چنین تجربه‌ای به هدست واقعیت مجازی گوگل و کنترلر آن احتیاج دارید.

منبع: GSMArena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar امین

    ای ول موتورولا دیجی کالا هم موجود داره یکی از بهترینا ها ارزش خرید بالایی داره در کنار ایفون یه گوشی موتورولا هم داشته باشید عالی میشه

    سامسونگ دیگه با اون خراب کاری نوت ۷ از دور خارج شده – حتی از آپدیت اندروید ۷ برای سامسونگ خبری نیست همیشه اخرینه

  2. Avatar احسان

    مشخص نیست برا سامسونگ کی ارائه میشه ؟
    یه سوال دیگه از کارشناس داشتم ، معمولا آپدیت اندروید باعث کند شدن گوشی می شه این نسخه هم اینجوریه ؟
    ممنونم

    1. نسخه بتای اندروید ۷.۰ نوقا برای گلکسی S7 و S7 edge ارائه شده و به نظر می‌رسه نسخه نهایی به زودی ارائه شه، نهایتا در اوایل سال ۲۰۱۷.
      سامسونگ خبر داده که بروزرسانی اندروید ۷.۰ برای سری گلکسی S6 و نوت ۵ هم ارائه میشه. احتمالا گوشی‌هایی که اندروید جدید براشون ارائه میشه همین‌ها باشند و به ترتیب با آغاز ارائه نسخه نهایی برای S7 به سمت ارائه برای گوشی‌های دیگه پیش بریم.
      درباره سرعت هم میشه گفت که طبیعتا این نسخه نباید بر روی سرعت اثر منفی بذاره.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه