بروزرسان iOS 11.0.1 منتشر شد

۵ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت اپل iOS 11.0.1 را برای آیفون، آی‌پد و آی‌پاد منتشر کرده است. اپل قبل از انتشار این بروزرسانی نسخه بتایی از آن را برای توسعه‌دهنده‌ها منتشر نکرد. این بروزرسانی درست یک هفته پس از انتشار رسمی iOS 11 در اختیار کاربران قرار گرفته است. نسخه جدید iOS نوعی بروزرسانی کوچک به حساب می‌آید که از طریق آن بعضی از باگ‌ها برطرف شده و شرایط امنیتی iOS 11 هم بهبود یافته است.

iOS 11 قابلیت‌های جدید و مهمی مانند اسکن مدارک در اپلیکیشن Notes، مود Do Not Disturb While Driving، اپلیکیشن جدید برای مدیریت فایل‌ها، تغییرات در اپلیکیشن Maps، قابلیت ویرایش Live Photos، قابلیت‌‎های جدید چندوظیفه‌ای در آی‌پد، افزودن بخش جدیدی به اپلیکیشن آی‌مسیج، طراحی جدید مرکز کنترل، امکان پرداخت مستقیم از طریق پیام‌ها و نسخه هوشمندتری از دستیار صوتی هوشمند سیری را در اختیار کاربران قرار داد.

اپل صرفا اشاره کرده که iOS 11.0.1 باگ‌ها را از بین می‌برد و باعث بهبود عملکرد سیستم عامل خواهد شد. برای بررسی دقیق‌تر ابعاد این بروزرسانی باید منتظر اطلاعات بیشتر باقی بمانیم.

پس از ارائه این نسخه جدید از سیستم عامل  iOS بعضی از کاربران به بعضی از مشکلات و باگ‌های آن اشاره کردند. یکی از باگ‌های گزارش شده این بود که بلوتوث و Wi-Fi گوشی را نمی‌توان به شکل کامل غیرفعال کرد. بعضی از کاربران از وضعیت باتری گوشی شکایت داشتند و مشکلاتی هم در زمینه سینک‌کردن ایمیل‌ها پدید آمده بود. اپل به این موضوع هم اشاره کرده بود که اگر از سرویس‌های Outlook، Office 365 یا Exchange استفاده کنید ممکن است هنگام ارسال میل پیغام خطا ببینید. در این شرایط شرکتی به نام Wandera هم گزارش کرده بود با تحت نظر گرفتن ۵۰ هزار کاربر محصولات اپل باید ادعا کرد که iOS 11 باعث می‌شود باتری این محصولات دو برابر سریع‌تر تمام شوند.

در حال حاضر اپل اطلاعات زیادی را درباره محتوای این بروزرسانی جدید منتشر نکرده است. در واقع اپل صرفا اشاره کرده که iOS 11.0.1 باگ‌ها را از بین می‌برد و باعث بهبود عملکرد سیستم عامل خواهد شد. برای بررسی دقیق‌تر ابعاد این بروزرسانی باید منتظر اطلاعات بیشتر باقی بمانیم.

‌‌

‌‌منبع: Forbes


راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. گلی

    سلام
    Wifi من خود به خود روشن میشه !!!
    نمیشه کاریش کرد؟

  2. سمی

    سلام. میشه کاری کرد که وقتی اس ام اس میاد اسم مخاطبو ننویسه و فقط بنویسه یه پیام اومده؟؟؟ کسی بلده؟ مثلا برای تلگرام اینکارو کردم و روی صفحه لاک اسکرین فقط مینویسه یه پیام هست و اسمشو نشون نمیده…… ایا برای اس ام اس یا زنگ خوردن هم این تنظیماتو میشه انجام داد؟ من با ios10 حس میکنم اینکارو یبار کرده بودم یبار
    . ولی تو ۱۱ الان اصلا نمیتونم….

  3. محمدجواد

    فوق العاده باگ داره ios 11 و با آپدیت ۱۱.۰.۱ هم بهتر شده اما فوق العاده باگ های خنده داره
    جالبه برای من که آیفون ۶ دارم ایسنتاگرام رو به زور باز میکنه یا اپ های خود اپل مثل نوت رو
    واقعا ناامیدکننده بوده این آپدیت حداقل برای گوشی من
    پیشنهادی که من برای دوستان دارم اینه اشتباه من رو انجام ندن و فعلا دست نگه دارید

  4. mahyar

    هنوز با ید یه چند تا. دیگه اپدیت بیاد روش تا کلا مشکلاتش برطرف شه

  5. Reza

    وافای رو نمیشه از کنترل سنتر خاموش کرد ولی از قسمت تنظیمات میشه.

  6. Vahid

    حس میکنم باتری +۷ و iPad م خیلی بیشتر مصرف میشه ولی نه دو برابر
    بعدشم اینکه روان بودن iOS ۱۰ رو نداره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه