بسیاری از کاربران هنوز نوت ۷ را به سامسونگ پس نداده‌اند

۲۹ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مدتی است که جمع‌آوری گوشی‌های گلکسی نوت ۷ برای بار دوم آغاز شده و شرکت سامسونگ به تولید گوشی‌های نوت ۷ اساسا پایان داده است. در واقع جدیدترین مدل از سری نوت خیلی زود و در آغاز کار به پایان راه رسید و هنوز نیامده بازنشسته شد. اما جالب اینجاست که جمع‌آوری ۱.۹ میلیون دستگاه نوت ۷ فروخته شده به یک پروسه پیچیده تبدیل شده است چون خیلی از کاربرها ظاهرا نمی‌خواهند گوشی‌شان را تحویل شرکت سامسونگ بدهند.

اما دقیقا علت نگه‌داشتن گوشی چیست. برخی در این باره به وفاداری عده‌ای از کاربران سامسونگ به برند نوت اشاره کرده‌اند اما به نظر نمی‌رسد بشود بخش عمده قضیه را به این موضوع ربط داد چون به هر حال این کاربران محض رعایت نکات مسلم ایمنی درباره این گوشی آن را خاموش کرده‌اند و دارد گوشه ‌خانه‌شان خاک می‌خورد و اگر این کار را نکرده باشند هم هر لحظه خودشان را در معرض خطر قرار می‌دهند.

شاید یکی از تحلیل‌های مهم در این باره به پیچیده بودن و وقت‌گیر بودن این فرایند باز گردد. در این باره برخی خبرگزاری‌ها به توییت‌های صاحبان نوت ۷ اشاره کردند که وقت‌گیر بودن روند و پرمشغله بودن خودشان را دلیل اصلی تعویض نکردن گوشی عنوان کرده‌اند.

به هر حال هر یک از گوشی‌های نوت ۷ که جایی منفجر شوند اعتبار سامسونگ را در معرض خطر بیشتر قرار می‌دهند و این شرکت مایل است با جمع کردن همه این گوشی‌ها، هر چه زودتر به کابوس بزرگ گلکسی نوت ۷ پایان بدهد.

منبع: PhoneArena

‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. SohylKia

    دلشون نمیاد این زیبای دوست داشتنی رو پس بدن خوب

  2. ara

    چرا اخه دینامیتاشونو پس نمیدین؟

  3. معین

    یه آگهی توی برنامه دیوار خوندم طرف نوشته بود خریدار واقعی گالکسی نوت ۷ …!
    بعد تو قسمت توضیحات نوشته بود همه خطرات جانی و مالیشو به جون می خرم فقط این گوشی رو به من بفروشین :)))

  4. امیر اسدی

    ۲۰ سال دیگه ، البته اگه بشر هنوز وجود داشته باشه، به عنوان عتیقه میفروشنش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه