بلندگوهای هوشمند اپل اوایل ۲۰۱۸ عرضه می‌شوند

۱ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
هوم‌پاد

قرار بود شرکت اپل بلندگوهای هوشمند HomePod خود را ماه آینده با قیمت ۳۴۹ دلار به بازار عرضه کند. حال این بلندگوی هوشمند که با دستیار صوتی سیری کار می‌کند احتمالا اوایل سال ۲۰۱۸ به بازار می‌آید. اپل در توضیح این تاخیر اعلام کرده گرچه علاقه‌مند است که همه کاربران استفاده از HomePod را تجربه کنند اما کمی زمان بیشتر نیاز بود تا این محصول برای مشتریان آماده شود.

HomePod اپل که قرار است با تاخیر عرضه شود یک بلندگوی باکیفیت با یک ووفر چهار اینچی، شش میکروفون و ۷ توییتر دارد. این دستگاه با تراشه A8 که در آیفون ۶ به کار رفته بود کار می‌کند.

بلندگوی هوشمند محصولی است که ابتدا توسط آمازون تولید شد؛ ترکیبی از یک بلندگو و دستیار صوتی الکسا که آمازون اکو را تشکیل داده بود. این محصول می‌تواند آخرین پیش‌بینی وضعیت هوا، قیمت سهام، نتایج مسابقات ورزشی و جدیدترین خبرها را به اطلاع کاربر برساند. با این بلندگوی هوشمند می‌توانید لوازم هوشمند درون خانه را فعال کنید، پیتزا سفارش دهید، تاکسی بگیرید و بسیاری از اقدامات دیگر را انجام دهید.

HomePod اپل که قرار است با تاخیر عرضه شود یک بلندگوی باکیفیت با یک ووفر چهار اینچی، شش میکروفون و ۷ توییتر دارد. این دستگاه با تراشه A8 که در آیفون ۶ به کار رفته بود کار می‌کند. اپل مدعی است این هوم‌پاد را برای ایجاد صدایی با کیفیت درجه یک تولیدکرده و به همین دلیل قیمت آن از آمازون اکو بیشتر است.

منبع: Phone Arena


راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه