بلیزارد دنبال کارگردان برای ساخت دیابلوی بعدی است

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیوی بازی‌سازی بلیزارد، شاید بیشتر تمرکزش را روی بازی‌های Overwatch یا Heroes of the Storm گذاشته باشد، اما این استودیو ظاهرا بقیه‌ی مجموعه‌های‌اش را هم فراموش نکرده است. بلیزارد استودیویی بزرگ است و هم‌زمان، تیم‌های مختلفی روی پروژه‌های متعدد کار می‌کنند؛ ظاهرا یکی از این پروژه‌ها، دیابلو بعدی است.

قسمت دوم دیابلو، ۱۲ سال پیش از عرضه‌ی دیابلو ۳ به بیرون آمده بود.

به تازگی در صفحه‌ی جذب نیرو در بلیزارد، شغل جدیدی برای «پروژه‌ی معرفی نشده – دیابلو» پست شده است. بلیزارد برای این پروژه، به دنبال یک کارگردان می‌گردد؛ یعنی می‌توانیم کم و بیش مطمئن شویم که بلیزارد ساخت قسمت بعدی در مجموعه بازی‌های دیابلو را استارت زده است.

قبلا هم چنین شغل‌هایی در وب‌سایت بلیزارد دیده بودیم، اما در توضیحات آن‌ها، گفته نشده بود که به دنبال کسی هستند تا “مجموعه‌ی دیابلو را به سمت آینده رهبری کند.”

آخرین قسمت از مجموعه بازی‌های دیابلو، در سال ۲۰۱۲ و برای پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شده است. با این حال، یک سال بعد شاهد عرضه‌ی دیابلو ۳ روی پلی‌استیشن۳ و ایکس‌باکس۳۶۰ هم بودیم.

برای مقایسه، بد نیست بدانید که قسمت دوم دیابلو، ۱۲ سال پیش از عرضه‌ی دیابلو ۳ به بیرون آمده بود؛ یعنی حتی اگر همین حالا هم بلیزارد ساخت دیابلوی بعدی را کلید زده باشد، تا زمان عرضه‌اش ممکن است یک دهه طول بکشد.

منبع: VG247

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar \h;علی

    عالی بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه