نتایج بنچمارک‌های تبلت نکسوس گوگل منتشر شد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اخبار منتشر شده، شرکت گوگل از مدت‌ها پیش با همکاری شرکت‌های ال‌جی و هوآوی در حال کار روی دو مدل جدید از سری گوشی‌های هوشمند نکسوس است. همچنین به‌تازگی هم بنچمارک‌های جدیدی منتشر شده که به‌نظر می‌رسد مربوط به یک تبلت ۸ اینچی از سوی گوگل باشد.

براساس شایعه‌های منتشر شده، احتمالا نکسوس بعدی شرکت گوگل یک تبلت ۸ اینچی خواهد بود.

این شرکت پیش از این ۳ تبلت‌ نکسوس با صفحه‌نمایش‌های ۷، ۹ و ۱۰ اینچی را تولید و در بازار عرضه کرده بود. براین اساس در صورت صحت این اطلاعات، مجموعه محصولات گوگل در حوزه تبلت تقریبا کامل می‌شود و کاربران می‌توانند با توجه به نیاز خود از بین این محصولات یکی را انتخاب کنند. براساس اطلاعات منتشر شده از این بنچمارک، شماره مدل و برخی از جزییات سخت‌افزاری مورد استفاده در این تبلت مشخص شده است. به‌نظر می‌رسد گوگل برای تامین توان پردازشی این دستگاه از یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با سرعت ۱.۳ گیگاهرتز بهره بگیرد.

البته هنوز مشخص نیست که قرار است شرکت سازنده در این تبلت از کدام چیپ‌ست استفاده کند. احتمالا گوگل از یکی از دو چیپ‌ست اسنپ‌دراگون یا مدیاتک در این محصول بهره خواهد گرفت. همچنین به‌نظر می‌رسد شرکت سازنده این محصول را با سیستم‌عامل اندروید ۵.۱.۱ لالی‌پاپ در بازار عرضه خواهد کرد.

nexus-8

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه