شما بگویید؛ بهترین بازیکن جام جهانی ۲۰۱۸ کیست؟

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بهترین بازیکن جام جهانی 2018

بعضی‌ها می‌گویند جام جهانی ۲۰۱۸ به تیم‌ها بیشتر متکی بوده تا ستارگانشان. یعنی تیم‌هایی موفق شده‌اند که روی بازی تیمی تاکید بیشتری داشته‌اند تا روی تک ستارگانشان. دلیل ناکامی آرژانتین و اسپانیا را هم همین می‌دانند. هرچند باز هم کریستیانو رونالدو موثرتر از لیونل مسی ظاهر شد ولی با حذف تیم‌هایشان بعید بنظر می‌رسد که امسال هم برنده توپ طلا از میان آنها انتخاب شود. حتی محمد صلاح از مصر هم این قابلیت را داشت که درخشش‌اش را در جام جهانی ۲۰۱۸ نشان بدهد و بهترین بازیکن جام جهانی ۲۰۱۸ لقب بگیرد اما لیگ قهرمانان رمقش را پیش‌تر گرفته بود.

حالا چهار تیم بالا آمده‌اند تا دیدار فینال و رده‌بندی میان آنها برگزار شود. بلژیک پرستاره‌ترین تیم همه ادوارش در تاریخ فوتبال را دارد. می‌توانید طرفدار ادن هازارد باشید یا فلاینی. از عملکرد و گل‌های لوکاکو لذت ببرید یا از بازی سازی دی بروین خوشتان بیاید یا کورتوا را بخاطر بسته نگهداشتن دروازه‌اش ستایش کنید. ممکن است بازیکن موردعلاقه‌تان هری کین باشد که بیشترین تعداد گل را در جام جهانی ۲۰۱۸ زده یا لینگارد که سبک بازی‌ کلاسیک انگلیسی دارد. امسال حتی دروازه‌بان انگلیس هم برای اولین‌بار شایسته ستایش شدن است. پیکفورد چند سیو خیلی خوب آن هم در مقابل ضربات پنالتی داشت.

لوکا مودریچ بازیکن کرواسی ستایش‌ها را برانگیخته است و شایستگی عنوان بهترین بازیکن جام جهانی را دارد. از میان تیم‌های حذف شده کاسپر اشمایکل دانمارکی می‌تواند بهترین بازیکن جام لقب بگیرد که تا هر جایی دانمارک بالا آمد نقش مستقیمی روی موفقیت تیمش داشت. فرانسه هم که امسال ستاره‌ای مثل کیلیان امباپه دارد که یادآور پله است و مثل او تنها نوجوانی که در جام جهانی توانسته گل‌زنی بکند. تازه پوگبا و گریژمن هم بازیکنانی هستند که نمی‌شود عملکردشان را نادیده گرفت. اول می‌خواستیم شما بگویید منحصر به یک بازیکن از چهار تیم صعودکننده باشد اما بعد به این نتیجه رسیدیم که محدودیت ایجاد نکنیم. حالا شما بگویید بنظرتان بهترین بازیکن جام جهانی ۲۰۱۸ چه کسی و از چه تیمی است؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar علی

    فقط ادن هازارد

  2. Avatar محمد

    ادن هازارد بی نظیر بوده

  3. Avatar سعید قاری راثی

    علیرضا بیرانوند ????

  4. Avatar NIMA

    بطور قطع رونالدو از تیم پرتغال بی رقیبه.

  5. Avatar نیما خانی

    ادن هازارد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه