بهترین بازی بسکتبال تاریخ: نقدها و نمرات NBA 2K17

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

جدیدترین شماره از مجموعه بازی‌های NBA 2K چند روزی است که عرضه شده است. اگر از طرفداران این مجموعه بازی‌ها هستید که مطمئنا تا الآن NBA 2K17 را خریداری کرده‌اید؛ با این حال، اگر منتظر نظرات منتقدان و نمرات بازی بودید، می‌توانید در ادامه نگاهی به آن‌ها بیاندازید و با اطمینان، خریدتان را انجام دهید. منتقدان تمام و کمال از بازی تعریف کرده‌اند.

یکی از قابلیت‌های جدید NBA 2K17، استفاده از تیم‌های گزارش متفاوت است؛ طوری که در هر بازی، گزارشگران یکسان و جملاتی تکراری نمی‌شنوید. شرکت ۲K Sports می‌گوید که بیش از ۴۰۰ ساعت گزارش جدید برای بازی ضبط کرده‌اند.

NBA2K-17-1

بازی هم‌چنین مثل چند شماره‌ی اخیر، یک بخش داستانی دارد. برای هر چه زیباتر شدن بخش داستانی بازی، شرکت ۲K Games از بازیگران خوبی مثل «مایکل بی جردن» (Michal B. Jordan) استفاده کرده است. مایکل بی جردن را اخیرا در فیلم Creed دیده بودیم.

می‌توانید در ادامه، نظر منتقدان را نسبت به NBA 2K17 ببینید. این بازی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس۳۶۰، پلی‌استیشن۳ و رایانه‌های شخصی عرضه شده است.

‌‌‌‌‌‌‌‌

Gamespot: نمره‌ی ۹ از ۱۰

“اینکه نتوانید درگیر این بازی شوید، کار سختی است. چقدر خوب بود اگر هر بازی ورزشی، به همین مقدار که NBA 2K17 به بسکتبال می‌پردازد، ارزش قائل می‌شد.”

‌‌‌‌‌‌

USGamer: نمره‌ی ۵ از ۵

“NBA 2K17 بزرگترین مشکل سال گذشته یعنی انیمیشن‌های نیمه قطع شده را حل می‌کند. بخش MyCareer به پایه و اساس می‌پردازد و مثل گذشته حسابی پرداخت شده است. اینکه استودیوی بازی‌سازی Visual Concepts سعی می‌کند تا ریسک کند، کاری می‌کند تا بازی تکراری نشود.”

‌‌‌‌‌‌

Game Informer: نمره‌ی ۹.۵ از ۱۰

“در دنیای بازی‌های ورزشی، هیچ بازی به سطح NBA 2K17 نمی‌رسد. استودیوی Visual Concepts مثل همیشه با خلاقیت بازگشته است. هیچ بازی نمی‌تواند با روند بازی، اجرا و بخش‌های NBA 2K17 رقابت کند. طرفداران تمام ورزش‌ها باید NBA 2K17 را بازی کنند.”

‌‌‌‌‌

Forbes: نمره‌ی ۹.۱ از ۱۰

“مثل همیشه، NBA 2K17 چند بازی در یک بازی است. با این حال، در کنار هم قرار گرفتن این بخش‌های مختلف، بسته‌ی شگفت‌انگیزی را ارایه می‌دهد. مشکلات کوچک فقط ذره‌ای به تجربه‌ی کلی صدمه می‌زنند.”

‌‌‌‌‌‌‌

WCCFTech: نمره‌ی ۸.۶ از ۱۰

“NBA 2K17 بهترین بازی بسکتبل ساخته شده است و هیچ بازی به آن نمی‌رسد. با این حال، بازی برای کسانی که برای اولین بار وارد مجموعه می‌شوند، راحت نیست.”

‌‌‌‌‌‌

بقیه‌ی نمرات از این قرار هستند:

Cheat Code Central: نمره‌ی ۴.۸ از ۵

The Games Machine: نمره‌ی ۹.۵ از ۱۰

Inside Gamer: نمره‌ی ۹ از ۱۰

IGN Italia: نمره‌ی ۹.۳ از ۱۰

Multiplayer: نمره‌ی ۹.۲ از ۱۰

Levelup: نمره‌ی ۹ از ۱۰

Atomix: نمره‌ی ۹۰ از ۱۰۰

Yahoo: نمره‌ی ۴.۵ از ۵

Games Radar: نمره‌ی ۴.۵ از ۵

Gameblog: نمره‌ی ۹ از ۱۰

IGN: نمر‌ه‌ی ۸.۹ از ۱۰

The Sixth Axis: نمره‌ی ۸ از ۱۰

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه