نایکی لباس هوشمند بسکتبال تولید می‌کند

۲۳ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها همه چیز در حال هوشمندتر شدن است و احتمالا صرفا باید مدت کوتاهی صبر کنیم تا لباس‌های‌مان هم هوشمند شوند. تا همین حالا هم نمونه‌هایی در این حوزه تولید شده‌اند اما حال نایکی امیدوار است بتواند این جریان جدید را همه‌گیر کند. این شرکت قرار است لباس‌های بسکتبالی تولید کند که از اتصالات NFC پشتیبانی می‌کند.

این تولیدات در شراکت با NBA تولید خواهد شد و اتصال NFC این لباس‌ها هم از طریق اپ NikeConnect کنترل می‌شود. به هر حال هنوز در این مقطع نمی‌توانیم درباره مفید بودن این لباس اظهارنظر خاصی کنیم و صرفا ایده‌ای چنین بکر و نو توجه‌مان را جلب می‌کند. یک نکته جالب اینجا است که وقتی مشتری یک لباس هوشمند مربوط به بازیکن محبوبش در NBA را می‌خرد قادر است با متصل کردن اپ و لباس بعضی از محتواهای پریمیوم را در اختیار بگیرد.

تولید چنین لباسی نشان می‌دهد می‌توان از طریق اتصال موبایل و لباس محتواهای جذابی در اختیار کاربر گذاشت و احتمالا چشم‌اندازی را درباره لباس‌های هوشمند که در آینده تولید خواهند شد پیش چشم‌مان ترسیم می‌کند.

محتواهایی مثل تصاویر پیش از شروع بازی، فیلم‌های مربوط به صحنه‌های مهم، لیست پخش موسیقی و امکان قوی‌تر کردن بازیکنان در بازی NBA 2K18. با توجه به این امکانات کاملا قابل فهم است که خرید چنین لباس هوشمندی بیشتر به درد یک طرفدار سرسخت و پر و پا قرص NBA می‌خورد و در عمل برای یک کاربر معمولی استفاده چندانی ندارد. با این وجود تولید چنین لباسی نشان می‌دهد می‌توان از طریق اتصال موبایل و لباس محتواهای جذابی در اختیار کاربر گذاشت و احتمالا چشم‌اندازی را درباره لباس‌های هوشمند که در آینده تولید خواهند شد پیش چشم‌مان ترسیم می‌کند.

گفتنی است دو نمونه از این لباس‌های هوشمند قیمت‌هایی معادل ۱۱۰ و ۲۰۰ دلار دارند. هر دوی این لباس‌ها هم از روز ۲۹ سپتامبر (جمعه هفتم مهر) در اختیار عموم مردم قرار خواهند گرفت.

منبع: Ubergizmo


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه