شما بگویید؛ تیم برزیل بهتر است یا آلمان؟

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
برزیل یا آلمان

یکی طبق آمار پرافتخارترین تیم جام جهانی است. برزیل با کسب پنج عنوان قهرمانی در طول تاریخ جام جهانی رکورددار است. از آن طرف آلمان فقط یک قهرمانی کم دارد که رکورد تاریخی برزیل را بشکند و خیلی‌ها معتقدند آلمان امسال این قدرت را دارد که مدافع عنوان قهرمانی‌اش باشد. برزیل و آلمان همیشه رقیب یکدیگر هستند.

آمار برزیل همچنان تکان‌دهنده‌تر از تیم آلمان است. آنها از ۱۰۴ مسابقه‌ای که در جام جهانی بازی کرده‌اند ۷۰ بار توانسته‌اند برنده بازی شوند. آلمان دو بازی بیشتر از آنها دارد و ۶۶ بار به پیروزی دست پیدا کرده.

با این حال طرفداران هر دو تیم معتقدند که تیم‌شان بهترین تیم جام‌ جهانی ۲۰۱۸ است. برزیلی‌ها و آلمانی‌ها می‌گویند جام جهانی از روزی آغاز می‌شود که تیم آنها بازی را شروع می‌کند. این ماجرا هم به قدرت این دو تیم، هم سابقه‌شان و هم سابقه هواداران‌شان برمی‌گردد.

آمار را که در نظر بگیرید برزیل جلوتر است اما هواداران آلمان معتقدند در تاریخ جام جهانی آلمان مقتدرتر ظاهر شده است. آنها همیشه تیم جنگنده‌ای بودند. هر دو تیم بازیکنان ستاره‌ای در تاریخ‌شان دارند: پله که اسطوره است و بکن‌باوئر که به قیصر شهرت دارد. همین الان یکی نیمار دارد و آن یکی تونی کروس.

در جام جهانی ۲۰۱۸ هم هر دویشان جزو مدعیان قهرمانی هستند اما آلمان در مرحله مقدماتی مقتدرانه‌تر ظاهر شده است. شما بگویید که بنظرتان آلمان تیم موفق‌تر و بهتری است یا برزیل؟شانس کدام‌شان امسال بیشتر است و هوادار کدام یکی هستید؟

گزیده نظرات شما درباره این دو تیم در ویدیوکست‌های جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ خوانده می‌شود و می‌توانید فردا در ویدیوکست‌مان ببینید تیم شما طرفدار بیشتری دارد یا تیم مقابل.

بخصوص که امشب هم دو تیم برزیل و آلمان هر دو به مصاف حریفان‌شان می‌روند. خوشبختانه یکی در گروه E حضور دارد و دیگری در گروه F و در دوره مقدماتی به هم نمی‌خورند اما شاید روز یازدهم تیرماه با هم بازی داشته باشند. بنظرتان کدام‌شان تیم برنده می‌شود؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۰ دیدگاه
  1. مهدی

    هیچکدوم بهتر نیستن و جفتشون بدترین تیم های این جام بودن که با سگ مرگی بردن دلیل نمیشه چون یه زمانی قهرمان بودن الانم قهرمان بدونیمشون

  2. آقا مجتبی

    دویچلند ❤ ❤ ❤

  3. مريم

    برزیل تیم قویتریه۳

  4. شهریار

    برزیلته

  5. transit-bnd

    برزیل

  6. najla

    برزیل

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه