بهترین سال زندگی تو، امسال است!

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
کتاب بهترین سال زندگی تو

کتاب «بهترین سال زندگی تو» همانطور که نام آن مشخص است قرار است به شما کمک کند تا سال فوق‌العاده‌ای داشته باشید. نویسنده این کتاب یعنی دارن هاردی یکی از سخنرانان انگیزشی بسیار معروف در آمریکا است که در این کتاب به شما نشان می‌دهد چگونه برای داشتن یک سال فوق‌العاده برنامه‌ریزی کنید.

بهترین سال زندگی تو

دارن هاردی معتقد است برای اینکه به موفقیت برسید باید اهداف و افکارتان را بر روی کاغذ بنویسید. همچنینی اهداف بزرگ داشته باشید و زمانتان را برای اهداف کوچک تلف نکنید.

کتاب بهترین سال زندگی تو از چهار بخش تشکیل شده است.

بخش اول این کتاب درباره موفقیت و رشد شخصی است.

بخش دوم کتاب به شما آموزش می‌دهد قبل برنامه‌ریزی، حین انجام آن و بعد از برنامه‌ریزی چه کارهایی باید انجام دهید کارها به خوبی پیش برود.

بخش سوم باید تمرین‌هایی را انجام دهید و وضعیت سال گذشته خودتان را مشخص کنید. در این فصل احساس خودتان نسبت به فعالیت‌هایی که در سال گذشته داشته‌اید، مشخص می‌شود. در ادامه فصل سوم به نقاط قوت و ضعف‌تان پی می‌برید و در پایان اهداف اصلی خود را پیدا می‌کنید.

بخش چهارم شما برای اهداف اصلی که در فصل سوم مشخص کرده بودید برنامه‌ریزی می‌کنید. بدین صورت که فرم‌هایی طراحی شده‌اند تا به صورت هفتگی و ماهیانه برنامه‌ریزی کنید.

اگر واقعا قصد دارید در سال جدید زندگیتان را متحول کنید مطالعه کتاب «بهترین سال زندگی تو» کمک بزرگی به شما می‌کند.

دارن هاردی نویسنده این کتاب می‌گوید: «در این کتاب، نشان‌تان می‌دهم که چگونه در چند ماه به چیزی برسید که بقیه در کل زندگی به آن می‌رسند. اگر انگیزه و شور فراوان برای دوباره طراحی‌کردن آینده‌تان دارید، این برنامه برای شماست. هر وقت از من درباره‌ی مهارت شماره‌ی یک برای رسیدن به موفقیت می‌پرسند، فوری جواب می‌دهم: توانایی برای مشخص‌کردن، پی‌گیری‌کردن و رسیدن به هدف‌های بزرگ. این کتاب را دنبال کنید تا شما هم با این فرمول، به سمت به واقعیت‌رساندن رویاهای بزرگ‌، میل‌ها و اهداف هیجان‌انگیزتان حرکت کنید. خوش آمدید. وقتی خواندن این کتاب را شروع کنید، زندگی، دیگر هیچ‌وقت مثل قبل نخواهد شد؛ با من همراه شوید. بهترین سال زندگی‌تان مبارک! دارن هاردی»

دانلود کتاب از فیدیبو
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه