بهترین فبلت سال ۲۰۱۵ از دید کاربران سایت GSM Arena

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در دومین سری رای‌گیری سایت GSM Arena، فبلت سامسونگ Galaxy Note5 از دید کاربران به عنوان بهترین فبلت سال ۲۰۱۵ انتخاب شد.

فبلت گلکسی نوت ۵ با کسب ۳۸ درصد رای کاربران اول شده و این در حالی است که تنها ۴ ماه از عرضه‌ی آن سپری شده است. پیش‌بینی می‌شود که این محصول در سال ۲۰۱۶ هم فروش خوبی در آسیا داشته باشد.

فبلت (phablet) به گوشی‌های هوشمندی گفته می‌شود که ابعاد بزرگ‌تری نسبت به گوشی‌های هوشمند دارند.

سایت GSMArena هفته‌ی گذشته هم یک رای‌گیری عمومی برگزار کرده و از تمامی کاربران خواسته بود تا بهترین گوشی سال را از نظر خودشان انتخاب کنند. در آن رای‌گیری سامسونگ گلکسی S6 اول شد. حالا هم محصول دیگری از سامسونگ در جایگاه محبوب‌ترین دستگاه هوشمند از دیدکاربران قرار گرفته است.

نگاهی به سایر ۱۰ فبلت اول این رای‌گیری هم جالب است: سونی اکسپریا Z5 Permium با ۱۵ درصد محبوبیت در جایگاه دوم قرار دارد. در رای‌گیری هفته‌ی گذشته همین دستگاه ۱۸ درصد رای کاربران را به دست آورده بود که این ثبات نسبی، نشانه‌ی خوبی برای سونی تلقی می‌شود.

10 فبلت اول سال به انتخاب کاربران در رای‌گیری GSM Arena

۱۰ فبلت اول سال به انتخاب کاربران در رای‌گیری GSM Arena

اما اوضاع برای اپل چندان خوشایند نیست. آیفون ۶s پلاس فقط ۹ درصد آمار را در اختیار دارد و بعد از هواوی نکسوس ۶p قرار گرفته است.

سایت GSMArena هفته‌ی گذشته هم یک رای‌گیری عمومی برگزار کرده و از تمامی کاربران خواسته بود تا بهترین گوشی سال را از نظر خودشان انتخاب کنند.

در رای‌گیری هفته‌ی گذشته دیده بودیم که آیفون ۶s با کسب ۱۹ درصد مححبوبیت بین کاربران، وضع بهتری دارد. از این‌جا می‌توان فهمید که نسخه‌ها کوچک‌تر آیفون بین کاربرها محبوبیت بیش‌تری دارند.

شرایط شرکت هواوی در بازار بهتر است. گوشی هواوی نکسوس ۶p رای ۱۲ درصدی را به خود اختصاص داده، در حالی که ال جی نکسوس ۵x در هفته‌ی گذشته معادل ۴ درصد رای به دست آورده بود.

فبلت‌های مایکروسافت لومیا ۹۵۰ XL و ال جی V10 هم هر دو ۸ درصد رای کاربران را به دست آورده‌اند.

‌ ‌

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶۴ دیدگاه
  1. پویان

    هر وقت اومدم تو این سایت دعوا بوده
    …. آره قبول گوشی شما اپلیها سریع روون و بدون هنگ کار میکنه
    ….شما هم حرفت درسته سامسونگ واقعو خوب کار کرده و جای تقدیر داره خومم الان دو محصولشو دارم و لذتشو میبرم تبلت نوت و گوشی گرند
    اما من تنوع پسندم ۱۰۰ درصد گوشی بعدیمو از اپل انتخاب میکنم و شاید تبلت بعدیم هم سرفیس باشه ولی همچنان به یک آندرویدی ایده ال از سامسونگ نیاز دارم اونوقت میگم هم بهترین لپ تاپ هم بهترین تبلت ها و هم بهتریت گوشی ها رو دارم اما هیچ وقت نمیام اینجا یه مقایسه ناعادلانه بخونم چرا میگم ناعادلانه !
    چون به نظرم مصرف کننده نباید به این فکر کنه کودوم شرکت اول چیکار میکنه مگه خریم ما به ما چه
    ما دنبال محصول نهایی بدردبخور برای نیازهای خودمون بایدباشیم من اگه قرار ۲ میلیون تومن پول بدم به محصولی میدم که بیشتر نیازهامو پوشش بده اپل درسته روونه سبک و با کلاسه اما از پس دو تا کار جزیی مثل دانلود فایل و اینجور چیزا بر نمیاد خوب ممکنه خیلی جاها دست منو تو حنا بزاره
    از طرفی گوشی ها و تبلت های آندرویدی با قیمت های واقعا منصفانشون از پس بیشتر کارها بر میان ولی اگه مثلا من ماشینم بی ام و باشه ترجیح میدم گوشیمم آخرین مدل ازیه گوشی باکلاس مثل اپل باشه که از تو چشم بودنم لذت ببرم اما یه تبلت ۱۰ اینچ ایندرویدی هم کنار دستم باشه تا بسیاری ازامورموبه راحتی انجام بدم
    پس هر محصول با نیازشماباید برابری کنه و اگر این نوع نگاه رو فراموش کنید شما در بیشتر موارد پولتونو توی جوب ریختین

    بعضی نکته ها رم عرض کنم اونقدریکه شما ها با هم سر برتری شرکت مورد علاقتون دعوا میکنید خودشون بحث نمیکنن . ایده هایخلاقانه در نگاه هردو شرکت دیده میشه ولی اپل انحصار طلب تر ه
    نو آوریفقط معرفی یک ایده جدید نیست گاهی ترکیب همه ایده ها در قالب یک محصول کاری پر مشقت و نو آورانه هست چراییش هم بر میگرده به اولین بودن اون شرکت در پیاده سازی این همه دست آورد بدون کوچکترین ایراد و این جسارت و اعتماد به نفس سازنده رو نشون میده و همین موضوع شایسته ی تقدیره چرا که رقابت رو در بازار بوجود میاره و مصرف کننده ها رو راضی تر میکنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه