با بهترین محصولات نمایشگاه IFA 2019 آشنا شوید

۱۷ شهریور ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه
نمایشگاه IFA 2019

نمایشگاه IFA 2019 برگزار شد و مانند همیشه شاهد معرفی گجت‌های جذابی بودیم. در این مطلب به ۷ محصول جذاب انتخاب شده توسط سایت Android Authority می‌پردازیم که از گوشی هوشمند تا لامپ هوشمند را در بر می‌گیرد.

گوشی TCL Plex

نمایشگاه IFA 2019

شرکت چینی TCL به ساخت تلویزیون‌ها و نمایشگرهای مختلف شهرت دارد و صاحب برندهای آلکاتل و بلک‌بری هم محسوب می‌شود اما در نمایشگاه IFA 2019 این شرکت از نخستین گوشی مبتنی بر برند خود رونمایی کرد. گوشی TCL Plex از نمایشگر ۶.۵۳ اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد. در داخل بدنه هم تراشه اسنپ‌دراگون ۶۷۵، ۶ گیگابایت حافظه رم، مقدار زیادی حافظه داخلی تعبیه شده و در ضمن می‌توانیم به پشتیبانی از کارت microSD، حضور جک هدفون و دوربین سه‌گانه اصلی اشاره کنیم. در هر صورت برند TCL با عرضه این گوشی نشان داده که به صورت جدی می‌خواهد نام خود را در حوزه گوشی‌های هوشمند مطرح کند.

لپ‌تاپ ایسوس ProArt StudioBook One

نمایشگاه IFA 2019

ایسوس در نمایشگاه IFA 2019 از گجت‌های جذاب زیادی رونمایی کرد که در این میان، لپ‌تاپ ایسوس ProArt StudioBook One توانسته توجهات زیادی را جلب کند. این رقیب قدر مک‌بوک پرو از کارت گرافیک Quadro RTX 6000 انویدیا بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توانیم به پردازنده Core i9 اینتل، ۱ ترابایت حافظه SSD و ۳۲ گیگابایت حافظه رم اشاره کنیم. علاوه بر این به لطف نمایشگر ۱۵.۶ اینچی ۴K UHD با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، این لپ‌تاپ می‌تواند انواع و اقسام محتواها را به طور بسیار جذابی نمایش دهد. ایسوس در مورد قیمت و تاریخ عرضه آن خبری منتشر نکرده ولی در هر صورت مطمئنا قیمت پایینی نخواهد داشت.

نوکیا ۷.۲

نمایشگاه IFA 2019

HMD مرتبا گوشی‌های میان‌رده جذابی را عرضه می‌کند و در این زمینه دائما بهتر می‌شود و در نمایشگاه IFA 2019 شاهد رونمایی از گوشی نوکیا ۷.۲ بودیم. با وجود اینکه در نگاه اول به نظر می‌رسد این گوشی از بدنه شیشه‌ای و فلزی بهره می‌برد، ولی در حقیقت مبتنی بر بدنه پلی‌کربنات است. نوکیا ۷.۲ از نمایشگر ۶.۳ اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، جک هدفون، دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت بهره می‌برد و روی هم رفته گوشی میان‌رده جذابی محسوب می‌شود. یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های گوشی‌های میان‌رده موفق، قیمت آن‌ها است و این گوشی با قیمت ۳۴۹ یورو روانه‌ی بازار می‌شود.

لپ‌تاپ Razer Blade Stealth 13

نمایشگاه IFA 2019

در نمایشگاه IFA 2019 شاهد معرفی لپ‌تاپ Blade Stealth 13 از طرف شرکت Razer بودیم که در سه مدل مختلف روانه‌ی بازار می‌شود. بهترین مدل مبتنی بر گرافیک GTX 1650 است که برای آن ۴ گیگابایت حافظه GDDR5 VRAM در نظر گرفته شده است و این یعنی کاربران برای انواع و اقسام کارهای گرافیکی و بازی‌های سنگین با تجربه کاربری جذابی روبرو خواهند شد. قلب تپنده آن نسل دهم پردازنده Core i7-1065G7 اینتل است و در کنار آن ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR4 تعبیه شده است. از دیگر امکانات آن می‌توانیم به تاچ‌پد شیشه‌ای و ۴ اسپیکر استریو اشاره کنیم. قیمت مدل پایه این لپ‌تاپ ۱۵۰۰ دلار است که علی‌رغم قیمت بالایی که دارد، می‌تواند توجه کاربران موردنظر خود را به خوبی جلب کند.

دوربین Insta360 Go

Insta360 Go

Insta360 Go یک دوربین بسیار کوچک است که از ویژگی‌های جذابی بهره می‌برد. ارتفاع این دوربین تنها ۴۹.۴ میلی‌متر و وزن آن فقط ۱۸.۳ گرم است و به همین خاطر بدون هیچ دردسری می‌توانید آن را به لباس، کلاه یا موارد دیگر وصل کنید. این دوربین با هر بار شارژ می‌تواند حدود ۲۰۰ کلیپ ۲۰ ثانیه‌ای را ضبط کند که به لطف پشتیبانی از فناوری لرزشگیر دیجیتال می‌تواند ویدیوها را با لرزش کمتری ارائه کند. از دیگر امکانات آن می‌توانیم به قابلیت ضبط ویدیوهایی با رزولوشن ۲۷۲۰ در ۲۷۲۰ و سرعت ۲۵ فریم بر ثانیه و ضبط ویدیوهای اسلوموشن با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۹۰۰ و سرعت ۱۰۰ فریم بر ثانیه اشاره کنیم.

هدفون بی‌سیم فری بادز ۳ هواوی

فری بادز 3 هواوی

فری بادز ۳ که در نمایشگاه IFA 2019 معرفی شد، علی‌رغم اینکه اصلا سروصدای زیادی ایجاد نکرد ولی گجت جذابی محسوب می‌شود. اول از همه این نخستین ایرباد کاملا بی‌سیم است که از بلوتوث ۵.۱ پشتیبانی می‌کند و مجهز به تراشه کایرین A1 است که امکانات قابل توجهی را برای آن به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این باید به قابلیت حذف صدای محیط هم اشاره کنیم که می‌تواند مورد توجه کاربران زیادی قرار بگیرد. اگرچه هواوی قیمت فری بادز ۳ را اعلام نکرده، ولی بدون شک قیمت بسیار کمتری نسبت به ایرپاد اپل خواهد داشت.

لامپ‌های رشته‌ای هوشمند فیلیپس

فیلیپس

لامپ‌های هوشمند از سال‌ها قبل حضور داشته‌اند ولی در نمایشگاه IFA 2019 شرکت فیلیپس از لامپ‌های رشته‌ای جذابی رونمایی کرد که مبتنی بر فناوری LED هستند و از امکانات دیگر لامپ‌های هوشمند هم بهره می‌برند؛ به‌عنوان مثال می‌توانید روشنایی آن را کم و زیاد کنید، تعدادی از آن‌ها را به شبکه وصل کنید تا به‌صورت گروهی کنترل آن‌ها امکان‌پذیر شود و دیگر قابلیت‌های مرسوم. قیمت پایه آن‌ها هم از ۲۰ یورو آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های معرفی شده در نمایشگاه IFA 2019

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه