به‌روزرسانی جدید Google Keyboard: رنگ‌های متنوع و ایموجی‌های جدید

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کیبوردهای گوگل در سیستم‌عامل اندروید در حال حاضر گزینه‌های متفاوتی برای ایجاد تنوع در ظاهر دارند. در حالی‌که این تنوع ظاهری در نسخه‌های قبلی اندروید محدود به گزینه‌های روشن (material light) و تیره (material dark) بود، با استفاده از جدیدترین نسخه‌ی این کیبوردها می‌توانید تم‌های متفاوتی را با رنگ‌های متنوع در کیبورد دستگاه خود تجربه کنید. این درواقع تحقق همان وعده‌ای است که در مراسم رونمایی از اندروید نوقا در Google I/O 2016 داده بود.

به‌روزرسانی کیبورد گوگل برای اندروید در حال حاضر در Play Store قابل‌دریافت است و تم‌های آن شامل رنگ‌های قرمز، آبی، سبز، صورتی و … می‌شود.

Google-Keyboard-v5.1-2

البته این تم‌ها قبلا هم برای کاربرانی که نسخه‌ی پیش‌نمایش اندروید نوقا را روی دستگاه خود داشتند، در دسترس بود اما حالا دیگر نیازی به نصب نسخه‌ی بتا نیست. خبر خوب این است که نیازی نیست تا ارایه‌ی رسمی اندروید نوقا صبر کنید؛ کاربران نسخه‌های قبلی اندروید هم می‌توانند همین حالا به‌روزسانی کیبورد را دریافت کنند.

 اگر رنگ‌ هیچ‌کدام از تم‌ها را نمی‌پسندید، می‌توانید خودتان تصویری را انتخاب کنید و آن را به‌عنوان پس‌زمینه‌ی کلیدهای کیبوردتان قرار دهید.

بعد از دریافت کیبورد، اگر هیچ‌یک از رنگ‌های ارایه‌شده در تم‌ها را نمی‌پسندید، می‌توانید خودتان تصویری را انتخاب کنید و آن را به‌عنوان پس‌زمینه‌ی کلیدهای کیبوردتان قرار دهید. همچینن می‌توانید انتخاب کنید که کلیدهای کیبوردتان حاشیه داشته باشند یا نداشته باشند.

ضمنا همراه با این کیبورد، ایموجی‌های جدید Unicode 9 را هم دریافت می‌کنید. البته ایموجی‌هایی که گزینه‌ی انتخاب رنگ پوست دارند همچنان فقط در نسخه‌ی پیش‌نمایش اندروید نوقا در دسترس هستند.

منابع: The Verge, Phone Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar NadeR

    ببخشید این نسخه جدید اس۷ ه که توی عکسه یا گلسشه؟؟؟

  2. Avatar Farshad

    من خیلی وقته این نسخه رو دارم پیشنهاد میکنم یه سر به سایت apk mirror بزنین این سایت قبل از پلی استور آپدیت هارو میذاره ولی نسخه های بتا رو دانلود نکنین و همین طور توجه کنین که اندروید مورد نیازش چیه من خودم چون نکسوس دارم این گزینه واسم اهمیتی نداره ولی سامسونگیا حتما دقت کنن چون معمولا گوشی های سامسونگ آپدیت نیستن و این که به dpi گوشیتونم باید توجه کنین که نسخه ی مناسبش رو دانلود کنین.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه