به‌زودی منتظر معرفی مدل ۲۰۱۷ سامسونگ گلکسی J5 باشید

۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حال حاضر اطلاعات قابل‌توجهی از سامسونگ گلکسی (J5 (2017 در اختیار داریم. گرچه سامسونگ هنوز این گوشی را معرفی نکرده است اما این تلفن هوشمند با شماره مدل SM-J530 هفته‌های گذشته در بنچمارک‌های مختلف دیده شده است.

آخرین خبری هم که از این گوشی در اختیار داریم قرار گرفتن آن در لیست FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال) است که نشان می‌دهد این مدل به زودی رسما معرفی خواهد شد. البته بررسی این لیست و اطلاعات به بیرون درز کرده از آن چیز زیادی در اختیارمان قرار نمی‌دهد جز اینکه کمیسیون تنظیم مقررات در ایالات متحده آمریکا به گوشی جدید سامسونگ مجوز داده و این گوشی در کره تولید می‌شود.

به هر حال طبق اطلاعات قبلی‌مان می‌دانیم که سامسونگ گلکسی (J5 (2017 یک صفحه‌نمایش ۴.۸ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p دارد. این گوشی به یک دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی هم مجهز است. انتظار داریم در این مدل از تراشه ۸ هسته‌ای اگزینوس ۷۸۷۰ با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش استفاده شود. این گوشی جدید با اندروید ۷.۰ نوقا به بازار عرضه خواهد شد و احتمالا طی هفته‌های آینده در ایالات متحده آمریکا معرفی می‌شود.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Mohammad.sh

    تا همین الانش سه تا نسخه از j5 داده بیرون…
    ????????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه