به این زودی‌ها منتظر Assassin’s Creed جدید نباشید

۴ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اولین بازی از مجموعه بازی‌های Assassin’s Creed در سال ۲۰۰۷ در اختیار کاربران قرار گرفت و توانست توجه آن‌ها را به خود جلب کند. این بازی چنان محبوب شد که چندین و چند قسمت دیگر هم در سال‌های بعد از این مجموعه عرضه شد. در عین حال به دلیل شهرت این بازی، داستان و نام آن سوژه ساخت یک فیلم هم شده. فیلمی که تا چند ماه دیگر به کارگردانی «جاستین کارزل» (Justin Kurzel) و با بازی «مایکل فاسبندر»‌ (Michael Fassbender) به عنوان شخصیت اصلی اکران خواهد شد.

اما طبق آنچه مدیرعامل شرکت یوبی‌سافت، ایوز گیلمو اعلام کرده است مجموعه بازی Assassin’s Creed تا سال ۲۰۱۸ قسمت جدیدی نخواهد داشت.

ایوز گیلمو در مصاحبه با GameSpot گفته که این شرکت فرصتی برای ارتقا سطح کیفی این بازی پیدا کرده. در واقع به دلیل وضعیت خوب سایر عنوان‌های عرضه شده توسط این شرکت، یوبی‌سافت این فرصت را یافته که کیفیت تجربه کاربران از Assassin’s Creed را ارتقا دهد.

مدیر عامل یوبی‌سافت معتقد است در حال حاضر پتانسیل زیادی برای ایجاد یک تحول بزرگ در کل این بازی وجود دارد بنابراین این شرکت قصد دارد مدل قبلی خود در ساخت این بازی را تغییر و بهبود دهد.

در پاسخ به این سوال که آیا یک چارچوب زمانی هم برای عرضه نسخه جدیدی از این بازی ارائه خواهد شد یا نه، ایوز گیلمو پاسخ داده که به محض اینکه کار به نقطه قابل قبولی برسد چارچوب زمانی هم ارائه می‌شود.

یوبی‌سافت معتقد است تاخیر یکی دوساله در ارائه این بازی اتفاق چندان آزاردهنده‌ای نخواهد بود بویژه اگر باعث بهبود قابل توجه این بازی و بیشتر دلتنگ‌شدن مخاطبان برای آن شود.

‌‌

منبع: Vg247

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar pourya

    این بازی واقعا فوق العاده ست
    مطمینم بهتر میشه

  2. Avatar آرین

    بالاخره یوبی جان نصیحت منو گوش کرد!
    چی بود آخه هر سال یه اسسینز کرید!!!
    برای همین هم چند بازی اخیر از لحاظ داستانی خیلی ضعیف بودند.بهترین بازی های این مجموعه ۴ تای اول بودند که شخصیت های اصلی آن ها الطیر و اتزیو بودند.
    حالا شاید دو سال دیگه بتونن مثل قبل یه بازی خوب بسازند.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه