علیرضا بیرانوند، بهترین دروازه‌بان مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ از نظر خوانندگان گاردین

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بیرانوند جام جهانی 2018

دروازه‌بان تیم ملی ایران، علیرضا بیرانوند ، در تیم منتخب دور گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ به انتخاب خوانندگان نشریه گاردین قرار گرفت.

نشریه گاردین انگلیس از خوانندگانش خودش خواسته تیم منتخب خود از دور گروهی جام جهانی روسیه را برگزینند و علیرضا بیرانوند از ایران که نمایش های درخشانی در درون دروازه تیم ملی ایران داشت به عنوان بهترین سنگربان دور گروهی انتخاب شده است.

تیم منتخب دور گروهی جام جهانی با رای خوانندگان نشریه گاردین بدین شرح است: علیرضا بیرانوند (ایران)، دیگو گودین (اروگوئه)، آندریاس گرانکوئیست (سوئد)، مانوئل آکانجی (سوئیس)، لوکا مودریچ (کرواسی)، ایوان راکیتیچ (کرواسی)، کیرن تریپیر ( انگلیس)، الکساندر گولووین (روسیه)، ایسکو (اسپانیا)، روملو لوکاکو (بلژیک) و هری کین (انگلیس).

این نشریه درباره انتخاب بیرانوند که برای باشگاه پرسپولیس تهران بازی می کند نوشته:«دروازه بان ایران با رای خوانندگان ما به عنوان بهترین دروازه بان دور گروهی انتخاب شده و نمی توان با انتخاب آن ها مخالفت کرد. بیرانوند که دوران نوجوانی سختی داشته قبل از تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه‌ای مجبور بوده در کارواش کار کند و پیتزا به خانه‌ها برساند. مهار پنالتی کریستیانو رونالدو تنها یکی از لحظات درخشان دروازه‌بان ایران در جام جهانی بود. او در سه بازی ایران با چند عکس العمل به موقع دروازه تیمش را بسته نگه داشت و با پرتاب های بلندش حملات سریعی را ترتیب داد. بیرانوند پیش از جام جهانی اعلام کرد که رویایش درخشش در این رقابت ها و سپس پیوستن به یکی از تیم های بزرگ اروپایی مثل لیورپول و پاریسن ژرمن است. باید گفت با عملکردی که این دروازه بان از خودش ارائه کرد قطعا پیشنهادات خوبی دریافت خواهد کرد.»

وبسایت بلیچر ریپورت هم ۱۰ دروازه بان برتر مرحله گروهی جام جهانی را انتخاب کرده که بیرانوند موفق شده در رده دوم این لیست قرار بگیرد. جو هیون وو از کره جنوبی در صدر این لیست جای گرفته است.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. مهردادباقرپور

    آقای بیرانوند به امید خدا به درخشش رفتن به تیمی که آرزوته برسی.شیر مادرت حلالت.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه