تاریخ ثبت نام برای شرکت در Google I/O 2016 مشخص شد

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Google I/O 2016

شرکت گوگل اعلام کرد افرادی که می‌خواهند در کنفرانس Google I/O 2016 حضور داشته باشند، از تاریخ ۱۸ اسفند ماه می‌توانند برای شرکت در این مراسم ثبت نام کنند.

ثبت نام برای شرکت در مراسم Google I/O 2016 از تاریخ ۱۸ اسفند ماه شروع می‌شود.

اگر تا این لحظه منتظر اعلام خبر آغاز ثبت نام برای شرکت در مراسم Google I/O 2016 بودید، امروز شرکت گوگل اعلام کرد که علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۱۸ اسفند ماه فرم ثبت نام برای حضور در این مراسم را پر کنند. ثبت نام برای شرکت در این مراسم تا تاریخ ۲۰ اسفند ماه ادامه خواهد داشت و توسعه‌دهندگان مختلف می‌توانند برای شرکت در این مراسم اعلام آمادگی کنند.

برای ثبت نام در این مراسم باید یک حساب کاربری گوگل داشته باشید و باید به ایمیل تاییدی که برای شما ارسال می‌شود هم پاسخ دهید. البته گوگل تمام ثبت نام کننده‌ها را به این مراسم دعوت نمی‌کند و دلیل آن هم کمبود فضا اعلام شده است. اگر به عنوان شرکت کننده در این کنفرانس انتخاب شدید، باید پول زیادی برای خرید بلیط بپردازید. قیمت هر بلیط این مراسم ۹۰۰ دلار است و اگر دانشجو باشید می‌توانید این بلیط را با قیمت ۳۰۰ دلار هم تهیه کنید. هر کاربر تنها می‌تواند یک بلیط بخرد. البته اگر پس از ثبت نام نتوانستید در این مراسم شرکت کنید، گوگل پولتان را پس خواهد داد.

مراسم Google I/O 2016 در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا ۳۱ اردیبهشت ادامه پیدا می‌کند. در ادامه می‌توانید ویدیویی کوتاه از مراسم سال گذشته را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه