تاریخ دقیق عرضه نسخه بتای اندروید نوقا برای گلکسی S7 مشخص شد

۱۷ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهای گذشته خبر دادیم که سامسونگ قصد دارد نسخه‌ بتای اندروید ۷.۰ نوقا را برای گوشی سامسونگ گلکسی S7 edge منتشر کند. حال یک اسکرین‌شات از وبسایت سامسونگ منتشر شده است که براساس آن مشخص شده سامسونگ برای گوشی‌های سامسونگ گلکسی S7 و سامسونگ گلکسی S7 edge بروزرسانی بتای اندروید ۷.۰ نوقا را منتشر می‌کند.

در واقع تاریخ دقیق عرضه این نسخه بتا هم مشخص شده است. براساس آنچه اعلام شده، نوقای بتا از روز چهارشنبه ۱۹ آبان در اختیار برخی از کاربران قرار خواهد گرفت. این برنامه تا نیمه‌های ماه دسامبر (اواخر آذرماه) ادامه خواهد داشت. پس از این دوره زمانی، بروزرسانی اندروید ۷.۱ نوقا برای گوشی‌های گلکسی S7 و گلکسی S7 edge به شکل جهانی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. پیش از این گفته می‌شد که احتمالا سامسونگ یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های گوشی‌های هوشمند باشد که اندروید نوقا را در گوشی‌هایش مورد استفاده قرار خواهد داد. به هر حال آنچه مشخص شده این است که اندروید نوقا تا پایان سال میلادی جاری در پرچم‌داران امسال سامسونگ استفاده خواهد شد.

گفتنی است که برای در اختیار گرفتن بروزرسان بتای اندروید ۷.۰ نوقا باید از طریق Galaxy Beta Program در پلی استور، ثبت نام کنید.

‌‌

منبع: PhoneArena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar علی نوری

    Galax beta program. رانصب کردم ولی نمی توانم اجراش کنم وهمش بم خطای سرور اعلام میکنه لطفاکمکم کنید

  2. Avatar Alireza314

    پس برای نوت ۵ کی اندروید ۷ میاد؟؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه