تاریخ عرضه‌ی Metal Gear Survive مشخص شد

۳ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی کونامی، تاریخ عرضه‌ی Metal Gear Survive را مشخص کرده است. برای اولین بار است که یک بازی در مجموعه‌ی بزرگ و قدیمی متال گیر بدون حضور خالق و کارگردان این مجموعه ساخته می‌شود. طبق گفته‌ی کونامی، می‌توانید در روز ۲۰ فوریه سال آینده‌ی میلادی، Metal Gear Survive را تهیه کنید.

Metal Gear Survive یک بازی چند نفره است که در آن، موج پس از موج با زامبی‌ها مبارزه می‌کنید.

در ابتدا قرار بود این بازی در سال ۲۰۱۷ عرضه شود، ولی کونامی عرضه‌ی بازی را به عقب انداخت تا تیم سازنده‌ی بازی زمان بیشتری برای پرداخت آن داشته باشد. کونامی در توییتر خود نوشته است کسانی که Metal Gear Survive را روی پلی‌استیشن۴ یا ایکس‌باکس وان پیش‌خرید کنند، چند آیتم داخل بازی دریافت خواهند کرد. این آیتم‌های شامل چهار اسلحه‌ی طلایی، چهار شال طلایی، نقاشی صورت ژاپنی و یک آیتم به اسم باکس‌من دریافت خواهند کرد.

بازی Metal Gear Survive بر پایه‌ی قسمت پنجم متال گیر یعنی The Phantom Pain ساخته شده است؛ طوری که نقشه‌ها و مکانیک‌های دو بازی کاملا یکسان است. با این حال، Metal Gear Survive از نظر ساختاری با Phantom Pain تفاوت زیادی دارد و بازی داستان-محور نیست.

Metal Gear Survive یک بازی چند نفره است که در آن، موج پس از موج با زامبی‌ها مبارزه می‌کنید. همین موضوع چند وقت پیش صدای «هیدئو کوجیما» را در آورده بود. خالق متال گیر گفته بود که او هرگز زامبی به بازی‌اش نمی‌آورد.

می‌توانید تریلر رونمایی Metal Gear Survive را از اینجا ببینید. این بازی روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه