تاریخ عرضه‌ی Resident Evil 5 برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ مشخص شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت کپکام اعلام کرد که نسخه‌ی بازسازی شده‌ی عنوان «رزیدنت اویل ۵» (Resident Evil 5) در تاریخ ۸ تیر ماه برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود.

بازی رزیدنت اویل ۵ در تاریخ ۸ تیر ماه برای کنسول‌های نسل هشتم عرضه می‌شود.

این نسخه‌ی جدید با وضوح تصویر ۱۰۸۰p عرضه می‌شود و براساس گفته‌های کپکام فریم‌ریت آن بیشتر از فریم‌ریت نسخه‌ی عرضه شده برای ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ خواهد بود. همچنین تمام مضامین اضافی که برای این عنوان عرضه شده هم در نسخه‌ی بازسازی شده وجود دارد که از بین آن‌ها می‌توان به سناریوی No Mercy اشاره کرد که قبلا تنها برای PC عرضه شده بود.

همچنین یک سناریوی جدید برای این نسخه در نظر گرفته شده که The Mercenaries Unlimited نام دارد. این مود ترکیبی از دو سناریوی The Mercenaries و The Mercenaries Reunion به وجود آمده است. این قسمت از مجموعه بازی‌های رزیدنت اویل در حالی برای کنسول‌های نسل هشتم عرضه می‌شوند که چند ماه پیش هم نسخه‌ی بازسازی شده‌ی رزیدنت اویل ۶ هم برای این پلتفرم‌های منتشر شده بود.

شرکت کپکام در چند سال گذشته نسخه‌های بازسازی شده‌ی مختلفی از مجموعه بازی‌های رزیدنت اویل را عرضه کرده بود که از بین آن‌ها می‌توان به رزیدنت اویل ۱ و رزیدنت اویل زیرو اشاره کرد. حتی این شرکت نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی رزیدنت اویل ۲ را هم در دست ساخت دارد.

البته چند وقت پیش کپکام به این موضوع اشاره کرده که در حال ساخت یک قسمت بزرگ از دنیای رزیدنت اویل است. احتمال می‌رود که این شرکت در حال ساخت قسمت هفتم این مجموعه بازی‌ها باشد.

‌‌‌

منبع: VG247

‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar ارش گیمر

    اه بابا کپکام هم حوصله داره داره یکی یکی نسخه هارو بازسازی میکنه یکی نیست بگه بیا بچسب به رزدنت اویل۷

  2. Avatar ♠ค๓เг คlเ♠

    یادش بخیر ی دفه تو Pc رفتم ی دفه تو Ps3 بازی خاطره انگیزی بود یادش بخیر. 😀

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه