تاریخ عرضه‌ی The Witcher 3: Blood and Wine مشخص شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

پس از شایعات مختلفی که درباره‌ی تاریخ عرضه‌ی دومین بسته‌ی الحاقی بازی The Witcher 3 منتشر شده بود، مشخص شد که این بازی در تاریخ ۱۱ خرداد ماه (۳۱ می) راهی بازار می‌شود.

دومین بسته‌ی الحاقی بازی The Witcher 3 در تاریخ ۱۱ خرداد ماه عرضه می‌شود.

این بسته‌ی الحاقی به صورت مجزا با قیمت ۱۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید، اما اگر آن را با بسته‌ی الحاقی قبلی بازی که Hearts of Stone نام داشت خریداری کنید، تنها ۲۴.۹۹ دلار باید بپردازید.

بسته‌ی الحاقی جدید که Blood and Wine نام دارد، آخرین فصل از داستان شخصیت گرالت خواهد بود. بیش از ۹۰ ماموریت جدید در این بازی طراحی شده و بیش از ۲۰ ساعت گیم‌پلی پیش روی بازی‌کننده‌ها قرار می‌گیرد. همچنین ویژگی‌های داینامیک جدیدی به بازی اضافه شده است.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی سال ۲۰۱۵ به حساب می‌آید که توانست جایزه‌ی بهترین بازی سال را هم به خودش اختصاص دهد. بسته‌های الحاقی عرضه شده برای این عنوان ماجراهای زیادی را پیش روی گیمرها قرار می‌دهند و براساس گفته‌ی سازندگان این دو بسته‌ی الحاقی از کل بازی The Witcher 2 بزرگ‌تر هستند. حتی سازندگان به این موضوع اشاره کرده‌اند که در بسته‌ی الحاقی Blood and Wine گرافیک بازی را ارتقا داده‌اند. این بسته‌ی الحاقی برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از بازی را مشاهده کنید:

منبع: VG247Gematsu

 

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه