تاریخ عرضه‌ی دیابلو ۳ برای نینتندو سوییچ مشخص شد

۲۷ شهریور ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی دیابلو 3 نینتندو سوییچ

شرکت بازی‌سازی بلیزارد تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی «دیابلو ۳» را مشخص کرد. قرار است بازی دیابلو ۳ (Diablo III) در تاریخ ۲ نوامبر سال جاری میلادی روی نینتندو سوییچ عرضه شود.

قرار است دیابلو ۳ در تاریخ ۲ نوامبر سال جاری میلادی روی نینتندو سوییچ عرضه شود.

نسخه‌ای که بلیزارد از دیابلو ۳ برای عرضه روی سوییچ در نظر گرفته، کامل‌ترین نسخه‌ی بازی یعنی همان Eternal Collection است؛ نسخه‌ای که سال گذشته و همراه با عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی Rise of the Necromancer برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان هم عرضه شده بود.

نسخه‌ی سوییچ بازی دیابلو ۳ در عین اینکه تمام محتوای اصلی و آپدیت‌ها و بسته‌ی الحاقی Rise of the Nercomancer را در خود جای داده است، هم‌چنین تعدادی آیتم بیشتر هم دارد. شرکت بلیزارد با همکاری نینتندو تعدادی آیتم مختص مجموعه‌ی زلدا را در نسخه‌ی سوییچ دیابلو ۳ قرار داده است.

دیابلو ۳ نینتندو سوییچ

دیابلو ۳ روی سوییچ با وضوح تصویر ۷۲۰p و سرعت ۶۰ فریم در ثانیه اجرا می‌شود و می‌توان چه روی تلویزیون و چه به صورت پرتابل، آن را چهار نفره هم بازی کرد. بازی‌کننده‌ها برای بازی کردن دیابلو ۳ روی سوییچ فقط به یک Joy-Con جداگانه نیاز دارند؛ طوری که نیازی به یک دسته‌ی کامل هم نخواهد بود.

کنسول نینتندو سوییچ کاملا مناسب یک بازی با ساختار دیابلو ۳ است. اساس دیابلو ۳ گشت و گذار در سیاهچال‌های مختلف و مبارزه با دشمنان و گرفتن آیتم‌های بهتر است. یک کنسول پرتابل این امکان را برای بازی‌کننده‌ها فراهم می‌کند تا در هر مکان و زمانی مشغول مبارزه با دشمنان در سیاهچال‌‌ها و بخش‌های مختلف دیابلو ۳ باشند.

شاید تنها نکته‌ی منفی نسخه‌ی سوییچ دیابلو ۳ قیمت ۶۰ دلاری آن باشد که برای یک بازی نسبتا قدیمی زیاد به نظر می‌رسد. البته شاید بتوان با در نظر گرفتن هزینه‌های ساخت کارتریج‌های نینتندو سوییچ این قیمت را توجیه کرد.

ببینید: تریلر رونمایی نسخه‌ی سوییچ Diablo III: Eternal Collection

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه