فصل دوم The Wolf Among Us در سال ۲۰۱۹ شروع می‌شود

۷ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
فصل دوم The Wolf Among Us

استودیوی بازی‌سازی «تل‌تیل گیمز» (Telltale Games) عرضه‌ی یکی از مورد انتظارترین بازی‌های آینده‌ی خود را به عقب انداخته است. طبق خبری که تل‌تیل گیمز به تازگی منتشر کرده، قرار است فصل دوم بازی «گرگ میان ما» (The Wolf Among Us) در سال ۲۰۱۹ شروع شود. پیش از این قرار بود فصل دوم The Wolf Among Us در سال جاری میلادی عرضه شود.

منتقدان و بازی‌کننده‌ها از بازی The Wolf Among Us همیشه به عنوان یکی از بهترین ساخته‌های استودیوی تل‌تیل یاد می‌کنند. دنباله‌ی این بازی که با اقتباس از مجموعه کمیک‌های معروف «افسانه‌ها» (Fables) ساخته شده است، سال گذشته به همراه فصل چهارم و نهایی بازی سریالی «واکینگ دد» (The Walking Dead) رونمایی شده بود.

تل‌تیل گیمز برای اعلام خبر به عقب انداختن عرضه‌ی فصل دوم The Wolf Among Us بیانیه‌ای منتشر کرده است که آن را در ادامه برای‌تان آورده‌ایم:

بازی The Wolf Among Us

«بازی The Wolf Among Us 2، که بر اساس مجموعه کمیک‌های فاخر Fables ساخته شده است، به جای نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸، در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد. این اتفاق به دلیل تغییرات درون سازمانی در تل‌تیل صورت گرفته است؛ تغییراتی که از زمان رونمایی بازی در تابستان سال گذشته در تل‌تیل شکل گرفته‌اند.

با این حال این موضوع بسیار مهم را نباید فراموش کنیم که ما همیشه به دنبال کشف راه‌های جدید برای تعریف قصه‌های‌مان هستیم. این زمان بیشتر نه تنها به ما اجازه می‌دهد تا روی کیفیت تمرکز کنیم، بلکه هم‌چنین آزمون و خطا و تجربه‌هایی داشته باشیم تا نهایتا چیزی بسیار خاص بسازیم.

هدف نهایی ما این است تا تجربه‌ای را در اختیار شما قرار دهیم که استحقاق علاقه‌ی بسیار بالایی که شما به The Wolf Among Us نشان داده‌اید را داشته باشد. این چند ماه بیشتر به ما زمان می‌دهد تا بهترین کارمان را ارایه دهیم. از وضعیت پیشرفت فعلی بازی بسیار خوشحال هستیم و می‌خواهیم حتی عمیق‌تر پیش برویم.

امسال باز هم برای‌تان خبرهای بیشتری از The Wolf Among Us خواهیم داشت.»

بازی The Wolf Among Us

فصل اول بازی The Wolf Among Us در اکتبر سال ۲۰۱۳ شروع شد. این مجموعه‌ی پنج قسمتی توانست در مراسم DICE Awards نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین داستان و هم‌چنین نامزد دریافت دو جایزه‌ی دیگر در بفتا ۲۰۱۴ شود.

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه