تاریخ عرضه فیفا ۱۶ برای موبایل مشخص شد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت الکترونیک‌آرتز با مجموعه بازی‌های فیفا، علاقه‌مندان به ورزش فوتبال را هیجان‌زده می‌کند. 

 

شرکت الکترونیک‌آرتز اعلام کرد که بازی فیفا ۱۶ در تاریخ ۳۱ شهریور ماه برای پلتفرم‌های اندروید و iOS عرضه می‌شود.

 

در فیفا ۱۶ هم تغییرات بسیار زیادی صورت گرفته که از بین آن‌ها می‌توان به اضافه شدن تیم ملی بانوان به این بازی اشاره کرد. البته این شرکت چندسالی است که با رویکردی کاملا جدید نسخه مخصوص پلتفرم‌های موبایل این بازی را منتشر می‌کند. نسخه امسال مجموعه بازی‌های فیفا برای پلتفرم‌های موبایل قرار است با نام EA Sports FIFA راهی بازار شود. به‌تازگی سایت رسمی بازی فیفا ۱۶ اعلام کرده که این بازی در تاریخ ۳۱ شهریور ماه برای پلتفرم‌های اندروید و iOS عرضه می‌شود.

FIFA-1

شرکت الکترونیک‌آرتز گفته است که این بازی می‌تواند تجربه نسخه کنسولی را روی گوشی‌های موبایل به همراه بیاورد. با توجه به نمایش‌هایی که تا این لحظه از بازی منتشر شده، شاهد انیمیشن‌های خوب بازیکنان و گرافیک قابل قبول بازی روی دستگاه‌های قابل حمل بودیم. قسمت جدید مجموعه بازی‌های فیفا کاملا براساس پلتفرم‌های موبایل طراحی شده و بازی‌کننده‌ها می‌توانند به‌خوبی آن‌را روی گوشی‌هایی با صفحه‌نمایش کوچک بازی کنند. بازی‌کننده‌ها بدون داشتن مشکل خاصی می‌توانند با دکمه‌هایی که برای کنترل بازی در نظر گرفته شده، تیم خودشان را هدایت کنند.
بازی‌کننده‌ها می‌توانند تیم‌های خودشان را در این بازی شخصی‌سازی کنند. آن‌ها این توانایی را خواهند داشت که تیم رویایی خودشان را در بازی به وجود بیاورند. در این بازی می‌توانید بازیکنان را تمرین دهید و آن‌ها را به یک ستاره تبدیل کنید. پس از این‌کار می‌توانید بازیکننان خود را به باشگاه‌های دیگر با قیمت‌های بالا بفروشید.

FIFA-2-1

شرکت الکترونیک‌آرتز گفته است که در آینده هم قابلیت‌های داینامیک بیشتری به این بازی اضافه می‌کند. بازی EA Sports FIFA به صورت رایگان عرضه می‌شود و بازی‌کننده‌ها می‌توانند محتوای مختلفی را در داخل بازی خریداری کنند.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه