تاریخ عرضه و قیمت ال‌جی V20 لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

شرکت ال‌جی قصد دارد گوشی V20 را در تاریخ ۱۶ شهریور ماه در مراسمی مخصوص معرفی کند. در حالی که هنوز اطلاعات زیادی از این گوشی لو نرفته، یکی از اپراتورهای تلفن همراه در کشور آمریکا اطلاعاتی از قیمت و تاریخ عرضه‌ی آن منتشر کرده است.

گوشی V20 در تاریخ ۲ مهر ماه راهی بازار خواهد شد.

اپراتور T-Mobile به این موضوع اشاره کرده که پیش فروش گوشی V20 از تاریخ ۲۴ شهریور ماه شروع می‌شود و در تاریخ ۲ مهر ماه راهی بازار خواهد شد. همچنین مشخص شده که این گوشی با قیمت ۶۵۰ دلار راهی بازار می شود. افرادی که این گوشی را پیش‌خرید کنند، مضامین بیشتری در اختیار می‌گیرند که از بین آن‌ها می‌توان به یک گریپ پیشرفته و ماژول کارت حافظه اشاره کرد. شایعات می‌گویند که این گوشی همانند G5 به شکل ماژولار طراحی شده است.

این تلفن همراه هوشمند اولین محصولی در دنیا خواهد بود که با اندروید ۷.۰ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. شایعات می‌گویند که از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ برای آن استفاده شده و یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت QHD دارد. به احتمال زیاد این گوشی همانند V10  صفحه نمایش دوم دارد و یک دوربین جلو روی آن قرار گرفته است. البته در رندرهایی که از این تلفن همراه هوشمند لو رفته بود به وجود دوربین دوتایی روی این محصول اشاره شده است. سنسور تشخیص اثر انگشت آن هم در پشت گوشی دیده می‌شود.

منبع: XDA

‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. meli

    چرا پس هنوز دیجی کالا نیاوردتش؟

  2. نیما

    اگه الجی دکمه های کم و زیاد کردن صدا رو از زیر دوربین به کناره انتقال بده یعنی هیچی اصلا نابود کرده V20 رو!!
    نمیدونم چی سر الجی اومده!طراحی گوشی هاش تا G4 و V10 حرف نداشت اما تو G5 خیلی خراب کرد!

    1. محمد مهدی رضایی

      نیما جان داشتن دوربین دوتایی نمای زیبایی رو ایجاد نمیکنه و در اصل G5 یک آزمایش بود که ببینند نظر کاربران در استفاده از اون چیه و از این دوربین راضی اند یا نه والجی در حال توسعه و کسب تجارب هستش وکسی که با الجی کار کنه از رابط کاربری اون لذت میبره و V20 قطعا رابط کاربطی بروز تر و روان تری نسبت به G5 داره

  3. kia

    گوشی خوبی به نظر نمیرسه پول خوب بده گوشی خوب بگیر فقط نوت۷

    1. محمد زمان

      اااااااااااااااااااااللللللللللللللللللللللکککککککککککککککککککککککککیییییییییییییییییییییییییییییییی میگی اول ال جی بعد اپل بعدش یاهواوی یا شیامی سامسونگ هم الکی ۳ یا ۴ تا قاب با یه لنز دوربین داد بیرونبه عنوان ماژول اره الکی مثلا نوت ۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ حرف نداره

    2. محمد مهدی رضایی

      مخصوصا باتریش

  4. سجاد

    این قضیه لو رفتن هم دیگه تکراری شده ، انگار اسرار CIA لورفته ، انگار کسی نمیدونه اینا ترفند تبلیغاتیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه