تام کروز از بدل‌کاری‌های فیلم جدید ماموریت غیرممکن می‌گوید

۸ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
فیلم جدید ماموریت غیرممکن تام کروز

تام کروز با حضور در فیلم‌های اکشن و انجام صحنه‌های سخت شیرین‌کاری این فیلم‌ها غریبه نیست. اما در آخرین فیلم «ماموریت غیرممکن: فال اوت» زانویش شکست. تام کروز که در شوی «امشب با جیمی فالون» حاضر شده بود درباره این ماجرا و بدل‌کاری‌هایش در فیلم جدید ماموریت غیرممکن به مجری مشهور توضیح داد.
خودش گفت که اتفاقا زانویش سر یکی از آن بدل‌کاری‌های آسان شکست. بعد از اینکه کار تام کروز برای انجام دادن صحنه‌های جلوه‌های ویژه این فیلم که نیاز به بدل داشتند مورد تشویق زیاد قرار گرفت فالون از او پرسید که سر چه سکانسی این سانحه برایش پیش آمده است. کروز جواب داد: «یکی از آن صحنه‌های آسان بود وقتی من باید می‌دویدم و از روی یک ساختمان به سمت ساختمان بعدی می‌پریدم.
فالون بعدتر فهرستی از صحنه‌های تعقیب و گریز قسمت جدید «ماموریت غیرممکن» را فهرست کرد  که شامل سکانس‌هایی با ماشین، قایق‌ها، موتورسیکلت، تعقیب و گریز با پای پیاده و حتی هلیکوپتر می‌شد. تام کروز برای اولین‌بار فاش کرد که: «برای کار با هلیکوپتر در این فیلم یک سال و نیم تمرین کردم و آموزش دیدم.»
بعد در شوی جیمی فالون کلیپی از فیلم پخش شد که در آن کاراکتر تام کروز یعنی ایتان هانت از طنابی که به هلیکوپتر در حال پرواز بسته شده آویزان است. تام کروز اعتراف کرد که موقع فیلمبرداری این صحنه واقعا ترسیده بود: «بامزه بود چون من مجبور بودم از آن طناب بالا بروم و خب میلیون‌ها بار تمرین کردم که چطور باید این کار را انجام بدهم. و هوا آن بالا به طرز فاجعه‌ای سرد است. وقتی آن بالا رسیدم از طناب سر می‌خوردم پایین و یک لحظه بود که با خودم فکر کردم: «نمی‌خوام این طناب لعنتی رو رها کنم. نمی‌خوام این کارو انجام بدم.»»
تام کروز می‌گوید: «نمی‌خواستم آن کار را انجام بدهم چون شبیه سقوط آزاد بود. دلم نمی‌خواهد کارم جوری تمام شود که سرم در برخورد با زمین متلاشی شود. من روی این کارها تمرین زیاد کردم و نمی‌خواهم سرم را به باد بدهم.»
تام کروز ۵۶ ساله خودش همه صحنه‌های «ماموریت غیرممکن» را بدون بدل و با تمرین زیاد جلوی دوربین اجرا می‌کند و از این لحاظ حیرت‌انگیز است.
قسمت جدید «ماموریت غیرممکن: فال اوت» به کارگردانی کریستوفر مک‌کوآری امتیاز خوبی هم از منتقدان گرفته است.

تریلر فیلم جدید «ماموریت غیرممکن» را ابتدای این ویدیو ببینید: ستاره شگفت‌انگیزی به نام تام کروز و رقصیدن به شیوه فرمان‌آرا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه