وقتی آیفون تبدیل به تفنگ لیزری می‌شود

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بیش‌تر پتنت‌هایی که تابه‌حال برای آیفون ثبت شده، این هدف را دنبال می‌کرده‌اند که گوشی شما را به یک وسیله‌ی کاربردی در زندگی روزمره‌تان تبدیل کنند. اما ظاهرا این تنها هدفی نیست که اپل دنبال می‌کند؛ پتنت جدید نشان می‌دهد این‌بار این شرکت به‌دنبال راه‌هایی است که آیفون را سرگرم‌کننده‌تر از قبل کند. طوری‌که دستگاه شما گاهی حتی بتواند برای یک بازی فیزیکی به کارتان بیاید.

iphone-laser-tag-640x477

پتنت جدید اپل می‌خواهد نشان دهد چطور آیفون می‌تواند مثل یک تفنگ لیزری در بازی گروهی عمل کند.

این پتنت در اصل می‌خواهد بگوید چطور گوشی آیفون می‌تواند یک تفنگ لیزری باشد. این امکان با استفاده از شتاب‌سنج، بلوتوث و وایفای گوشی فراهم می‌شود. برای این کار همچنین از ابزارهای نقشه‌ی داخلی اپل (که به‌وسیله‌ی آن دارندگان آیفون می‌توانند در بازی‌های چندنفره مشارکت کنند) کمک گرفته می‌شود.

اما از آن‌جا که این امکان فعلا در حد یک پتنت است، هیچ تضمینی برای این‌که در واقعیت اجرا شود، وجود ندارد. از طرف دیگر اپل تابه‌حال بازی اختصاصی‌ای را معرفی نکرده و احتمالا این پتنت بیشتر به این کار بیاید که ایده‌ی استفاده از آیفون را به‌عنوان یک دسته‌ی بازی مطرح کند. این ایده وقتی در کنار امکانات نقشه‌ی داخلی آیفون قرار می‌گیرد، می‌تواند بسیار جذاب باشد.

منبع: Ubergizmo

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه