[ویدیو] تبلیغ جدید سرفیس پرو؛ مایکروسافت دست از سر اپل برنمی‌دارد

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کمتر از یک هفته پیش، شرکت مایکروسافت یک تبلیغ ویدیویی برای «سرفیس پرو ۴» (Surface Pro 4) منتشر کرد و در آن ویژگی‌هایی را نشان داد که «مک‌بوک ایر» (MacBook Air) اپل از آن بی‌بهره بود. برای مثال به لمسی بودن نمایشگر سرفیس پرو و قلم آن اشاره شد. مایکروسافت در آن ویدیوی موزیکال سعی کرد تا آن‌جا که می‌تواند به کیبورد جداشونده‌ی Type Cover و ویندوز ۱۰ خود ببالد و آن‌ها را به رخ اپل بکشد. حالا این شرکت یک ویدیوی جدید منتشر کرده است.

البته که مک‌بوک‌ ایر، کیبورد جداشدنی ندارد؛ چون‌که یک لپ‌تاپ است و سرفیس پرو ماهیتا یک تبلت حساب می‌شود. شاید بهتر بود مایکروسافت، سرفیس پرو ۴ را با «آیپد پرو» (iPad Pro) مقایسه می‌کرد. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، آیپد پرو هم مثل سرفیس پرو با کیبورد جداشونده و قلم عرضه می‌شود. البته کار مایکروسافت یک دلیل منطقی دارد: سرفیس پرو با سیستم عامل ویندوز ۱۰ دسکتاپ عرضه می‌شود. در حالی‌که آیپد پرو با همان iOS به کارفته در آیفون‌ها کار می‌کند. از این رو، مقایسه‌ی سرفیس پرو ۴ با مک‌بوک ایر که میزبان سیستم عامل macOS است، چندان هم بیراه نیست.

‌‌‌

حالا دوباره مایکروسافت یک ویدیوی موزیکال جدید بیرون داده؛ این دفعه هم مایکروسافت همان رویه را دنبال کرده و سعی می‌کند محصول خود را برتر از محصول اپل نشان دهد. ویدیوی بالا را ببینید. نظر شما چیست؟ آیا روش بازاریابی و تبلیغات مایکروسافت را می‎پسندید؟

منبع: Surface ،Phone Arena

‌‌‌     ‌
?????? ??????? ???????? ????? ??? ????

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۲ دیدگاه
  1. Avatar sam

    فقط اینکه اگه مایکی به داد اپل نمیرسید الان باید میرفتیم موزه پاریس تازه اونجا اسم سیستم عامل مک رو میشنیدیم (شاید خود استیو جابز هم میشد نگهبان اونجا)

  2. Avatar مهران

    لازم به ذکر است دوستانی که در زمینه مکینتاش ، برنامه های سه بعدی و فتوشاپ نظر دادند بدونند که اولین سیستم عامل دسکتاپی که بوجود آمد مکینتاش بود و آقای مایکروسافت این ایده رو از استیو جابز به سرقت برد، همینطور ایده موس را ( سیستم عامل مایکروسافت داس بود) ، دوم اینکه بزرگترین استودیوهای انیمیشن سازی (هالیوود) ، استودیو های خبری و تلوزیون ، موسیقی و ظبط صدا و …… بیشتر از مک و لینوکس استفاده میکنند، بعید میدونم عکاسی ( البته حرفه ای ) از مک استفاده نکنه…! ، سوم اینکه تمام برنامه های تخصصی برای مکینتاش موجود است و کاراییشان به مراتب بالاتر از هم نوع خودشان در ویندوز است ، (به دلیل هسته قدرتمند مک و بهینه بودن عملکرد سخت افزار و نرم افزار در مک) ، چهار اینکه فتوشاپ اولین بار و اختصاصا برای مک نوشته شده ، بعد به ویندوز عرضه شده و قدرت و سرعتش در مک چند برابر ویندوز است، همینطور افترافکت ، پریمایر ، لایت روم و ….، در مورد ۳d اتودسک اعلام کرده که عملکرد مایا و دیگر محصولاتش در مک بهتر از ویندوز میباشد ، البته لازم به ذکره که تری دی مکس نسخه مک نداره که دلیلش برنامه نویسی ضعیف و غیره قابل انعطافش است . به همین دلیل از تری دی مکس در هالیوود و پروژه های بزرگ کمتر استفاده میشه . البته تریدی مکس نرم افزار بزرگی است ، و در آخر اینکه هرکس از مک استفاده کرده باشه ( البته به صورت تخصصی ) متوجه عرایض بنده میشه . و از دوستان عزیز تمنا دارم ابتدا کسب اطلاع کنند بعد نظراتشون را بیان کنند،

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه