تجلیل از کارگردان فال‌آوت۴ و اسکای‌ریم در GDC 2016

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازی‌سازان و استودیوهای بازی‌سازی مختلف، هر ساله گرد هم می‌آیند تا از تکنولوژی‌های مختلف ساخت بازی برای یکدیگر بگویند. کنفرانس بازی‌سازان یا Game Developers Conference در کنار پنل‌های آموزشی و کنفرانس‌های مختلفی که دارد، هر ساله جوایزی هم به بهترین بازی‌های سال گذشته اهدا می‌کند. اعضای این کنفرانس، هر سال یکی از چهره‌های مهم و تاثیرگذار صنعت بازی را انتخاب و جایزه‌ای به عنوان Lifetime Achievement را به او اهدا می‌کنند.

از تاد هاوارد، کارگردان قسمت‌های اخیر فال‌آوت و بازی‌های مجموعه‌ی Elder Scrolls تجلیل خواهد شد.

اعضای کنفرانس بازی‌سازان، امسال «تاد هاوارد» (Todd Howard) را به عنوان چهره‌ی تاثیرگذار صنعت بازی‌سازی انتخاب کرده‌اند. تاد هاوارد، کارگردان بازی‌هایی مثل فال‌آوت۴ و اسکای‌ریم است.

«مگان سکاویو»، مدیر مراسم GDC، درباره‌ی تاد هاوارد و جایزه‌ای که به او اهدا می‌کنند گفته است:‌ “این جایزه، ساخته‌های شگفت‌انگیز تاد هاوارد و تیم‌اش را در ساخت دنیای‌هایی که به اندازه‌ی هر چیزی روی زمین واقعی هستند، بازتاب می‌دهد.”

تاد هاوارد ۲۲ سال است که در شرکت بازی‌سازی بتسدا (Bethesda Softworks) فعالیت می‌کند. ساخت مجموعه بازی‌های The Elder Scrolls و هم‌چنین قسمت‌های اخیر مجموعه‌ی فال‌آوت (Fallout)‌، زیر نظر هاوارد انجام شده‌اند.

کنفرانس بازی‌سازان تا به امروز به افرادی مثل «شیگرو میاموتو»، «مارک سرنی»، «ویل رایت» و «هیدئو کوجیما»، جوایزی اهدا کرده است. سال گذشته هم این جایزه به «هیرونوبو ساکاگوچی»، خالق مجموعه بازی‌های «فاینال فانتزی» اهدا شد.

مراسم جوایز بازی‌سازان، در روز شانزدهم مارس سال جاری برگزار خواهد شد. «فال‌آوت۴»، «ویچر ۳» و «متال گیر سالید ۵»، از نامزدهای بازی سال در این مراسم هستند.

استودیوی بازی‌سازی بتسدا، پس از کنفرانس خبری موفق خود در رویداد E3 امسال، تصمیم گرفته است تا سال آینده هم کنفرانسی برای خود برگزار کند. احتمالا ساخته‌ی بعدی تاد هاوارد را در این مراسم خواهیم دهد.

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه