فیفا در مورد شادی پس از گل بازیکنان سوئیس تحقیق می‌کند

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گل بازیکنان سوییس

فدراسیون بین المللی فوتبال در مورد شادی گل بازیکنان سوییس در بازی با تیم صربستان تحقیق خواهد کرد.

فیفا با انتشار بیانیه‌ای از تحقیق رسمی در مورد شادی پس از گل دو بازیکن تیم سوئیس در بازی با صربستان که جنجال آفرین شد خبر داده است. فیفا همچنین در مورد اظهارات تند سرمربی تیم صربستان علیه داور بازی این تیم با سوئیس هم تحقیق خواهد کرد.

در بیانیه فیفا آمده:«کمیته انضباطی فیفا تحقیقات رسمی خودش را درباره حرکت گرانیت ژاکا و ژردان شقیری پس از گلزنی به تیم صربستان آغاز کرده است. این کمیته همچنین از فدراسیون فوتبال صربستان در مورد شعارها و پلاکاردهایی با مضمون سیاسی هواداران این تیم بازخواست خواهد کرد. کمیته انضباطی در مورد اظهارات سرمربی تیم صربستان پس از بازی تیمش با سوئیس هم تحقیقات خودش را انجام خواهد داد.»

گرانیت ژاکا و ژردان شقیری که هر دو بازیکن از کوزوویی‌ های آلبانیایی تبار هستند که به سوئیس مهاجرت کردند، پس از گلزنی به صربستان با نشان دادن حرکت عقاب دو سر با دست هایشان که نشان دهنده یکی از پرچم های کشور آلبانی است، حسابی جنجال آفرین شدند. دو کشور صربستان و آلبانی با یکدیگر رابطه سیاسی ندارند و صربستان کشور کوزوو را به رسمیت نمی شناسد. در صورتی که فیفا این حرکت را سیاسی تشخیص دهد، ژاکا و شقیری براساس قوانین به جریمه مالی محکوم خواهند شد.

ملادن کراستائیچ، سرمربی صربستان هم پس از شکست ۲-۱ تیمش مقابل سوئیس با انتقاد شدید از فلکیس بریچ داور این بازی که در یک صحنه جنجالی خطای پنالتی به سود صربستان را اعلام نکرد خواستار محاکمه این داور در دادگاه بین المللی لاهه شد.

تیم سوئیس با پیروزی ۲-۱ مقابل صربستان توانست با ۴ امتیاز پس از برزیل در رده دوم گروه پنجم قرار بگیرد و در دور سوم مرحله گروهی باید با تیم ملی کاستاریکا بازی کند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. محمد

    مگه داور نفت دزدیده که میخواد دادگاه لاهه شکایت کنه :))))))))
    #ملی_شدن_صنعت_نفت #دادگاه_لاهه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه