گوگل تمام محصولات خود را به مناسبت بلک فرایدی با تخفیف می‌فروشد

۱۳ آبان ۱۴۰۲ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با نزدیک شدن به روز شکرگزاری در تقویم میلادی و روز بلک فرایدی، گوگل تمام محصولات فروشگاه خود از جمله گوشی‌های پیکسل جدید و لپ‌تاپ پیکسل‌بوک را با تخفیف به فروش می‌رساند. به صورت خلاصه، عبارت بلک فرایدی یا «جمعه سیاه» به یک روز پس از روز شکرگزاری در کشور آمریکا گفته می‌شود و مردم در چنین ایامی، به فروشگاه‌ها برای خرید اجناس با تخفیف، هجوم می‌برند.

در این بین شرکت‌های مختلف محصولات خود را با تخفیف‌های زیاد عرضه می‌کنند و فرقی ندارد در مورد یک گوشی صحبت می‌کنیم یا لوازم خانگی و دیگر ملزومات زندگی. شرکت گوگل نیز امسال تمام محصولات سخت‌افزاری فروشگاه خودرا با تخفیف‌های زیاد عرضه می‌کند. جدیدترین پرچمدار این شرکت یعنی گوشی پیکسل ۳ با ۱۵۰ دلار تخفیف، با قیمت پایه ۶۴۹ دلار به فروش می‌رسد. گوشی پیکسل ۳ اکس‌ال نیز با ۲۰۰ دلار تخفیف، با قیمت پایه ۶۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. این گوشی‌ها علاوه بر برخورداری از آخرین نسخه از اندروید یعنی اندروید پای، به سخت‌افزار بسیار خوبی هم مجهز هستند. پردازنده اسنپدراگن ۸۴۵ در کنار چهار گیگابایت حافظه رم و همچنین ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، مشخصات سخت‌افزاری این گوشی‌ها را تشکیل می‌دهند.

جدا از گوشی‌ها، دیگر محصولات گوگل که عموما به گوگل اسیستنت هم مربوط می‌شوند، شامل تخفیف شده‌اند. برای مثال Google Home Hub با ۵۰ دلار تخفیف، با قیمت ۹۹ دلار به فروش می‌رسد. بلندگوی هوشمند Google Home و Google Home Max نیز ۵۰ دلار تخفیف خورده‌اند و به ترتیب با قیمت ۷۹ و ۳۴۹ دلار به فروش می‌رسند. در نهایت بلندگوی هوشمند کوچک Google Home Mini نیز با ۲۴ دلار تخفیف، با قیمت فوق العاده ۲۵ دلار به فروش می‌رسد.

گوگل پیکسل بوک با ۳۰۰ دلار تخفیف، پرتخفیف‌ترین محصول فروشگاه گوگل است.

دانگل‌های کروم کست و کروم کست اولترا نیز به ترتیب ۱۰ و ۲۰ دلار تخفیف خورده‌اند و در روز جمعه سیاه با قیمت ۲۵ و ۴۹ دلار عرضه خواهند شد. جدا از این‌ها، هدفون بلوتوث گوگل که با نام Google Pixel Buds شناخته می‌شود نیز ۵۰ دلار تخفیف خورده و با قیمت ۱۰۹ دلار به فروش می‌رسد. لپ‌تاپ پیکسل بوک نیز با ۳۰۰ دلار تخفیف، با قیمت ۶۹۹ دلار به فروش می‌رسد که به نظر پرتخفیف‌ترین کالای فروشگاه گوگل خواهد بود.

این تخفیف‌ها و به طور کل روز جمعه سیاه، دو روز دیگر و در تاریخ ۱ آذر ماه برقرار خواهد بود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه