تریلر جدید Agents of Mayhem منتشر شد

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیوی بازی‌سازی Volition تریلر جدیدی از بازی Agents of Mayhem منتشر کرده است؛ تریلر جدیدی که گروه Franchise Force را در بازی نشان می‌ًدهد. این گروه ماموران ویژه، از سه مامور به اسم‌های Hollywood، Hardtack و Fortune تشکیل شده است.

Agents of Mayhem در روز ۱۵ آگوست سال جاری روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

اگر خبرهای مربوط به این بازی را دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید که Agents of Mayhem را سازندگان مجموعه بازی‌های Saints Row می‌سازند. داستان بازی هم‌چنین ظاهرا در دنیای مجموعه‌ی Saints Row اتفاق می‌افتد.

از نظر روند، بازی ساختاری شبیه به قسمت چهارم Saints Row دارد؛ یعنی یک اکشن سوم-شخص محیط-باز است. در Agents of Mayhem به جای اینکه شخصیت خودتان را بسازید، به تعداد زیادی قهرمان مختلف دسترسی دارید. بازی ۱۲ قهرمان دارد که هر کدام مجموعه‌ای از قدرت‌های خاص خودشان را دارند.

می‌توانید به هنگام بازی کردن، در لحظه قهرمانی که تحت کنترل دارید را عوض کنید. چیزی که تا به حال از روند بازی Agents of Mayhem دیده‌ایم، بسیار جذاب به نظر می‌رسد و تصور می‌کنیم به جای Crackdown 3، بیشتر می‌توانیم با Agents of Mayhem سرگرم شویم.

می‌توانید در ادامه، تریلر جدید بازی را ببینید. Agents of Mayhem در روز ۱۵ آگوست سال جاری روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

 

منبع: AllGamesDelta

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar حامد

    سلام یه سوال داشتم ایا بازی تماما انلاینه لطفا بگید با تشکر.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه