[E3 2016] تریلر جدید و معرفی دومین شخصیت قابل بازی برای Detroit: Become Human

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
detroit

سونی در کنفرانس امروز صبح تریلر جدیدی از بازی Detroit: Become Human ساخت استودیوی «کوانتیک دریم» (Quantic Dream) و به کارگردانی دیوید کیج به نمایش گذاشت. کیج در بلاگ پلی‌استیشن شخصیت قابل بازی جدیدی معرفی کرد.

داستان بازی Detroit: Become Human در آینده‌ی دیترویت اتفاق می‌افتد. در این زمان انسان‌ها در کنار اندرویدها یا همان ربات‌های انسان‌نما هم‌زیستی می‌کنند.

این دمو «کانر» (Connor)، دومین شخصیت قابل بازی را معرفی می‌کند. دیوید کیج درباره‌ی کانر گفته است: “او شخصیتی سرد و تحلیلگر دارد، او می‌تواند خیلی سریع فکر کند و از قابلیت‌های پیشرفته‌ای برخوردار است. او بسیار قاطع و مصمم است و هیچ چیز برای او به اندازه‌ی موفقیت در ماموریت‌اش اهمیت ندارد.”

در این دمو می‌بینیم که انتخاب‌های ما تاثیر زیادی بر اتفاقات بعدی می‌گذارد. این تریلر نشان می‌دهد که انتخاب‌ها و اعمال ما چگونه پیامدهای مختلفی را در یک وضعیت خاص به همراه می‌آورند. کیج می‌خواهد که بازی‌کننده‌ها هنگام این بازی حس یک نویسنده را داشته باشند. او می‌گوید: “احساسات، قرار گرفتن در تنگنا و گرفتن تصمیمات سخت جزو عناصر اصلی این بازی هستند. دیترویت صرفا داستان اندرویدهایی که به وجود خودشان آگاه شده‌اند و می‌خواهند آزاد شوند، نیست، بلکه داستانی است درباره‌ی آزادی و شناخت هویت واقعی خودمان.”

بازی Detroit: Become Human هم از بازی‌های انحصاری پلی استیشن ۴ بوده و هنوز در درست ساخت است. تاریخ عرضه‌ی آن هنوز تایید نشده.

منبع: Gematsu

E3_News

Apple_WWDC2016_Banner200

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar حسین

    عالی دیجی جون
    راستی دوستان این بازی بر اساس نظریات جان فوربز نش که نوبل گرفت درست شده . (تئوری بازی)
    (تعادل نش): یعنی موقعیت‌هایی که در آنها انتخاب شما وابسته به انتخاب دیگران نیز است.

  2. Avatar وحید

    خفن بود .

  3. Avatar ami_ald

    عجب گرافیکی داره:)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه