تریلر داستانی Call of Duty: Infinite Warfare را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی «اکتیویژن»، تریلر جدیدی از شماره‌ی امسال مجموعه بازی‌های «ندای وظیفه» (Call of Duty)‌ منتشر کرده است. این تریلر، داستان بازی و شخصیت‌های آن را به تصویر می‌کشد و میان‌پرده‌های Call of Duty: Infinite Warfare را نشان می‌دهد.

Call of Duty: Infinite Warfare قرار است در روز چهارم نوامبر برای پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

داستان Infinite Warfare قرار است مثل تمام قصه‌های مجموعه‌ی ندای وظیفه، داستانی نظامی و جنگی داشته باشد، اما این داستان برخلاف شماره‌های قبلی، در فضا اتفاق می‌افتد؛ طوری که تعداد زیادی از مرحله‌ها و بخش‌های بازی، فراتر از زمین و در منظومه‌ی شمسی اتفاقی می‌افتند.

تریلر جدید بازی، هم‌چنین برای اولین بار شخصیتی که «کیت هرینگتون» نقش آن را ایفا می‌کند به تصویر می‌کشد. کیت هرینگتون (Kit Harrington) را بیشتر به خاطر نقش جان اسنو در سریال Game of Thrones می‌شناسیم؛ او در Infinite Warfare نقش ضدقهرمان اصلی را برعهده دارد. به غیر از هرینگتون، «کانر مک‌گرگور» هم در ندای وظیفه‌ی امسال حضور دارد. کانر مگ‌گرگور (Connor McGregor) یکی از معروف‌ترین مبارزان مسابقه‌های UFC است و در Infinite Warfare نقش یک بزن بهادر را دارد.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare قرار است در روز چهارم نوامبر برای پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

می‌توانید در ادامه، تریلر داستانی این بازی را ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

Drone_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. پدرام

    سلام
    توصیه می‌کنم ویدئوهای منتشره در مجله را در کیفیتهایی کمتر از Full HD یا HD بگذارید مگر دلیل واضحی داشته باشد. برای درک صحنه‌های بازی وضوح پایین‌تر هم کار را راه می‌اندازد. ویدئو با وضوح بالا هم حجم اینترنت زیادی مصرف می‌کند و هم زمان بیشتری می‌طلبد.
    در حالت‌های بهتر (ولی سخت‌تر) می‌توان سه نوع وضوح برای کاربر گذاشت تا هر کدام را که خواست دریافت کند.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه