تسلا رکورد خودش را در تولید و فروش شکست

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تسلا گزارش جدیدی از تحویل وسایل نقلیه‌ی تولیدی‌اش به مشتریان در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۶ منتشر کرده است. آماری که در این گزارش آمده شامل ۲۴ هزار و پانصد دستگاه است که ۷۰ درصد افزایش را نسبت به سه‌ماهه‌ی قبلی نشان می‌دهد و درواقع رکوردی جدید برای این شرکت است.

در گزارش تسلا، به تحویل ۱۵ هزار و هشتصد دستگاه تسلا مدل S و ۸ هزار و هفتصد دستگاه مدل X SUV اشاره شده است. همچنین رشد تولید وسایل نقلیه توسط تسلا در گزارش سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی به ۲۵ هزار و ۱۵۸ دستگاه رسیده است. این یعنی تسلا نسبت به سه‌ماهه‌ی دوم که تولیدی برابر با ۱۸ هزار و ۳۴۵ دستگاه داشته، ۳۷ درصد افزایش تولید داشته است. این موضوع هم درباره‌ی تسلا بی‌سابقه بوده و در حکم رکوردی دیگر برای این شرکت این‌بار در بحث تولید است.

دو ماه پیش تسلا برنامه‌ای ارایه داد که طبق آن مشتریان می‌توانستند به مدت دو سال اتومبیل موردنظرشان را اجاره کنند و بابتش ماهانه ۵۹۳ دلار بپردازند. درواقع این برنامه سیاستی بود برای این‌که این شرکت در سه‌ماهه‌ی اخیر عرضه‌ی بهتری داشته باشد. دقیقا نمی‌دانیم از این سیاست تا چه اندازه استقبال شده اما به‌هرحال گزارش سه‌ماهه‌ی سوم نشان می‌دهد که تسلا هم در فروش و هم در تولید بهبود داشته است.

تسلا در یادداشتی عنوان کرده که انتظار دارد تحویل اتومبیل‌ها در سه‌ماهه‌ی چهارم هم آماری مشابه سه‌ماهه‌ی سوم داشته باشد و این در حالی‌ست که: «سه‌ماهه‌ی چهارم کمی کوتاه‌تر است و ضمنا تحویل اتومبیل در فصل زمستان و و همچنین در میانه‌ی تعطیلات همیشه مشکل‌ساز است.» با این وجوپد تسلا اعلام کرده به این هدف خواهد رسید. این شرکت مجددا بر تخمین‌های پیشین مبنی بر تحویل ۵۰ هزار دستگاه اتومبیل در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی تاکید کرده است. همچنین گفته شده ۵ هزار و پانصد دستگاه دیگر هم تا پایان این فصل در دست عرضه (در بحث تولید و نه تحویل) هستند.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه