تصاویری از جعبه‌ی گلکسی نوت ۷ در آستانه‌ی معرفی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی نوت ۷

فقط چند ساعت تا معرفی رسمی گلکسی نوت ۷ باقی مانده و اگر تا همین حالا هم نکته‌ای درباره‌ی ظاهر پرچم‌دار جدید سامسونگ ناگفته یا مبهم مانده باشد، با عکس‌های جدیدی که به دست‌مان رسیده، این ابهام رفع می‌شود. عکس‌های جدید، یک مدل طلایی‌رنگ نوت ۷ را داخل و خارج از جعبه نشان می‌دهد.

gsmarena_001

خوشبختانه عکس‌ها تار و بی‌کیفیت نیستند. جعبه، همان جعبه‌ای است که مشتریان نسخه‌ی خرده‌فروشی دریافت می‌کنند و نوت ۷ هم با هردو لبه‌ی خمیده‌‌اش در عکس‌ها حضور دارد. این دستگاه طلایی‌رنگ شباهت زیادی به گلکسی S7 Edge دارد اما طبعا اندازه‌ی بزرگ‌تری داشته و جعبه‌ی آن هم این‌طور که برمی‌آید ظاهر بهتری دارد.

gsmarena_003

gsmarena_002

به‌هرحال نوت ۷ تا چند ساعت دیگر رونمایی می‌شود و اگر شایعات صحت داشته باشند، پیش‌سفارش این گوشی هم از همین امروز یا فردا شروع می‌شود.

طرفداران تولیدات سری نوت سامسونگ مشتاق‌اند که هرچه زودتر اسکنر عنبیه‌ی چشم نوت ۷ مورد آزمایش قرار بگیرد. آیا این روش احراز هویت که در صنعت گوشی‌های تلفن همراه تازه‌وارد است، به همان دقت و سرعتی که وعده‌اش را داده‌اند عمل می‌کند؟ گلکسی نوت ۷ نه‌تنها در این زمینه، بلکه در حوزه‌ی واقعیت مجازی هم برای طرفداران سامسونگ به‌عنوان یک دستگاه آینده‌نگر شناخته شده است؛ نوت ۷ را در بسیاری شایعات سازگارترین دستگاه با نسل دوم هدست واقعیت مجازی سامسونگ با نام New Gear VR معرفی کرده‌اند.

منبع: Phone Arena , GSM Arena

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. امین

    اینطور که توی اون عکس گوشی طلایی رنگ پیداست ظاهرا یکی دیگه از شایعات هم به حقیقت پیوسته و لوگوتایپ سامسونگ از صفحه جلوی دستگاه حذف شده که اگر واقعا اینطور باشه به نظرم یک پیشرفت رو به جلو از لحاظ طراحی ظاهریه و با توجه به اینکه سامسونگ حاضر نیست از امضای خودش دست بکشه (دگمه‌های خازنی و دکمه هوم فیزیکی) به نظرم دیگه طراحی سامسونگ به بلوغ رسیده با حذف لوگوی جلو و در دستگاه‌های آینده شاید چیز تازه‌ای نبینیم.

  2. علیرضا

    ین عکسی که اینجا گذاشتید عکس جعبه خود گوشی نیست بلکه جعبه یکی از قاب های گوشی تولید spigen هستش

  3. hamedevil4

    خیلی شبیه گوشی سونی شده خخخخ

    شاید به یه پاک کننده اسم سامسونگ پاک کنیم نوشته باشه سونی زیرش

    1. Ali Reza

      اتفاقا اصلا شبیه سونی نیست
      یه مقدار شبیه هوآوی ه به نظر من

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما