تصاویر آئودی A1 نسل بعدی لو رفت

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کم نیستند روزهایی که رسانه‌های خبری خودرو پر از تصاویر جاسوسی از ماشین‌های جدید می‌شوند و این بارهم،دوربین یک خبرنگار به سمت کوچک‌ترین عضو آلمانی از خانواده آئودی نشان رفته است؛ آلمانی کوچکی که نه تنها چهره‌ای جذاب با مشخصات فنی متناسب با نیازهای شهری یک خانواده‌ی کم‌جمعیت یا نسل جوان را دارد، بلکه به عنوان اولین مدل از نسل جدیدتر سری A1 شناخته می‌شود.

سال ۲۰۱۰ بود که در نمایشگاه خودرو ژنو شاهد حضور کوچکترین عضو خانواده‌ی آئودی بودیم. پس از رونمایی این سوپرمینی اقتصادی، طولی نکشید که آئودی آن را به بازار عرضه کرد. خودرویی که در ۲ مدل ۳ و ۵ درب هاچ‌بک طراحی و تولید شد. از آن سال فقط شاهد به‌روزرسانی‌هایی در زبان طراحی و مشخصات فنی بودیم تا امروز خبر تولد نسل جدید آئودی A1 را شنیدیم.

همان‌طور که در تصاویر می‌بینید، آئودی A1 نسل جدید به برچسب پوشانده شده تا جزییات و ظرافت طراحی آن لو نرود. با این حال از فرم کلی بدنه، ظاهر چراغ‌های جلو و عقب می‌تواند متوجه چهره‌ی جدید A1 شد. این خودرو به عنوان هاچ‌بک کوچک و لوکس شهری، احتمالا به یک پیشرانه‌ی ۳ سیلندر ۱ لیتری، ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری مجهز می‌شود. هم‌چنین گفته شده که احتمالا آئودی مدل‌های هیبریدی و الکتریکی A1 را هم تولید می‌کند. از آن‌جایی که این خودرو به فولکس Polo شباهت‌ دارد، ممکن است بالاترین مدل A1 به یک پیشرانه‌ی ۲ لیتری ۲۰۰ اسب‌بخاری مجهز شود. گروه فولکس‌واگن ۹۹.۵۵ درصد سهام شرکت آئودی را دارد و به عنوان مالک اصلی این خودروساز به حساب می‌آید.

Audi A1 نسل جدید احتمالا سال آینده رونمایی و معرفی رسمی می‌شود و آئودی آن را از سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه می‌کند.

منبع: Motor1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    واقعاً ماشین محشری هست این آئودی
    دست سازندش درد نکنه عجب چیزی تولید کرده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه