تصاویر جدیدتر از نوت ۵ و گلکسی S6 اج پلاس منتشر شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

هر روز شاهد خبرهای مختلفی درباره دو گوشی معرفی نشده سامسونگ هستیم که نوت ۵ و گلکسی S6 اج پلاس نام دارند. امروز هم تصاویر جدیدتری از رندرهای این دو گوشی منتشر شده است. قبلا این احتمال وجود داشت که سامسونگ این گوشی‌ها را در همایش IFA معرفی کند، اما به نظر می‌رسد که این شرکت کره‌ای قصد دارد زودتر دست به این‌کار بزند. این دو گوشی برای رقابت با آیفون جدید ساخته شده‌اند و به‌همین دلیل زودتر از آن معرفی می‌شوند.

براساس تصاویری که از رندرهای دو گوشی نوت ۵ و گلکسی S6 اج پلاس منتشر شده، ابعاد دقیق این دوگوشی مشخص شده است.

به‌تازگی تصاویر جدیدی از رندرهای نوت ۵ منتشر شده که ابعاد این گوشی را مشخص کرده است. نوت ۵ دارای یک صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی است و طراحی آن به گوشی گلکسی S6 شباهت دارد و از همان مترایل‌ها هم برای ساخت آن استفاده شده است. همچنین به نظر می‌رسد که یک ساختار جدید برای خارج کردن قلم این گوشی را مشاهده خواهیم کرد.
گوشی گلکسی نوت ۵ در ابعاد ۱۵۳.۳×۷۶.۱×۷.۹ میلی‌متر ساخته شده و یک پردازنده Exynos 7422، چهار گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. همچنین یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی هم برای آن در نظر گرفته شده است. یک باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری را روی این گوشی مشاهده خواهیم کرد که می‌توان آن را با پورت MicroUSB شارژ کرد. قبلا به این موضوع اشاره شده بود که نوت ۵ به احتمال زیاد دارای پورت USB Type-C خواهد بود که با توجه به این خبر، چنین چیزی را مشاهده نخواهیم کرد. در ادامه می‌توانید رندرهای نوت ۵ را مشاهده کنید:

note-5-2

note-5-4

note-5-5

note-5-6

note-5-1

گوشی گلکسی S6 اج پلاس هم طراحی ساده‌تری دارد و در آن خبری از قلم مخصوص نیست. همچنین احتمال دارد که برای آن از سخت‌افزار ضعیف‌تری استفاده شده باشد. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که این گوشی از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ استفاده می‌کند. ابعاد آن هم ۱۵۴.۴×۷۵.۸×۶.۹ میلی‌متر است. یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری هم روی این گوشی قرار دارد. اگر از جمله علاقه‌مندان این گوشی به حساب می‌آیید، می‌توانید رندرهای آن را مشاهده کنید:

s6-1

s6-2

s6-3

s6-4

s6-5

s6-6

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه