تصاویر جدیدی از تبلت پیکسل اسلیت گوگل منتشر شد

۱۵ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
پیکسل اسلیت

دو روز دیگر در تاریخ ۹ اکتبر (۱۷ مهر) مراسم رونمایی از گوشی‌های گوگل پیکسل ۳ برگزار می‌شود، گوشی‌هایی که حجم موارد افشاشده مربوط به آن‌ها آنقدر زیاد است که تقریبا هیچ نکته‌ی ناگفته‌ای در مورد آن‌ها وجود ندارد. البته در این مراسم قرار است محصولات سخت‌افزاری دیگری هم معرفی شود که از بین آن‌ها می‌توانیم به تبلت پیکسل اسلیت اشاره کنیم؛ تبلتی که قرار است به‌عنوان رقیب جدی آیپد پرو و سرفیس پرو روانه‌ی بازار شود.

از لحاظ فنی، این تبلت جانشین مستقیم لپ‌تاپ پیکسل‌بوک محسوب نمی‌شود، هرچند مانند این مدل از سیستم‌عامل Chrome OS بهره می‌برد. اگرچه این گجت مانند رقبای خود عنوان «تبلت» را یدک می‌کشد، ولی از لحاظ سخت‌افزاری تفاوت چندانی با لپ‌تاپ‌های پیشرفته ندارد. در تصاویری که به تازگی منتشر شده، می‌توانیم جزییات طراحی و محصولات جانبی آن را مشاهده کنیم. بر اساس این تصاویر، این تبلت از نمایشگری با نسبت تصویر ۳:۲ بهره می‌برد و مطابق انتظار، اطراف آن هم حاشیه‌های ضخیمی دیده می‌شود. اما در مورد اندازه دقیق و رزولوشن آن، هنوز نمی‌توانیم با قاطعیت اظهارنظر کنیم.

پیکسل اسلیت

این موضوع برای جزییات فنی مانند ظرفیت باتری و رزولوشن دوربین‌ها هم صدق می‌کند. اما با توجه به این تصاویر، می‌توانیم حضور اسپیکر استریو در جلوی تبلت، بهره‌گیری از پورت USB-C را ببینیم و به احتمال زیاد، این گجت واجد سنسور اثر انگشت هم خواهد بود. همچنین باید به احتمال فقدان جک هدفون هم اشاره کنیم و طبق تصویر کیبورد تبلت پیکسل اسلیت ، نباید حضور میان‌بر گوگل اسیستنت را از قلم بیندازیم.

از دیگر شایعات مربوط به این گوشی می‌توانیم به احتمال بهره‌گیری همزمان از سیستم‌عامل‌های Chrome OS و ویندوز ۱۰ اشاره کنیم و همچنین احتمالا بهترین مدل این تبلت از پردازنده اینتل Core i7 و ۱۶ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. چنین مواردی می‌توانند جذابیت این گجت را دوچندان کنند. در هر صورت دو روز دیگر از مشخصات دقیق این تبلت جذاب خبردار خواهیم شد.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه