تصاویر جدیدی از گلکسی اس ۹ منتشر شدند

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی اس 9

پیش از این تعدادی از تهیه‌کننده‌های لوازم جانبی سامسونگ تصاویری از کیس گوشی سامسونگ گلکسی اس ۹ منتشر کرده بودند. حال یک تولیدکننده دیگر به نام Ghostek تصاویر رندر شده‌ای از این گوشی و کیس آن منتشر کرده است. این تولیدکننده برای ساخت کیس‌های ضد ضربه از سامسونگ سفارش دریافت کرده است.

در طراحی گلکسی اس ۹ مجموعه دوربین و حسگر اثر انگشت این بار در قالب بهتری قرار گرفته و به دلیل طراحی جدید کار با حسگر آسان‌تر شده است.

طبق تصاویری که منتشر شده طراحی کلی گوشی چندان تغییر معناداری نسبت به مدل سال قبل نخواهد داشت. نمایشگر همان نسبت ابعاد ۱۸.۵:۹ را حفظ می‌کند و حاشیه‌های بخش‌های بالا و پایین کمی کاهش پیدا خواهند کرد.

در عین حال دکمه مخصوص دستیار صوتی بیکسبی در کنار دکمه مربوط به صدای گوشی در بخش چپ و دکمه پاور هم در بخش راست گوشی خواهند بود.

مجموعه دوربین و حسگر اثر انگشت این بار در قالب بهتری قرار گرفته و به دلیل طراحی جدید کار با حسگر آسان‌تر شده است.

سامسونگ جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را هم در طراحی گلکسی اس ۹ حفظ کرده بنابراین طرفداران استفاده از جک در این مورد نگرانی بخصوصی نخواهند داشت. این جک در کنار USB-C و بلندگوی گوشی قرار دارد.

‌‌

منبع: GSMArena


برای عضویت در خبرنامه و شرکت در قرعه‌کشی از اینجا ثبت‌نام کنید:

    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    ۳ دیدگاه
    1. Avatar رضا

      وایی این تم نوت ۳هه ای جانم❤️

    2. Avatar حسین

      این یعنی یه کمپانی مزخرف و اندروید هم یه سیستم عامل مزخرف بزار اس ۸ جا بیفته بعد اس ۹ رو بیار قسمت هم که الکی حداقل یه حرکتی رو سیستم عامل بزنید که مثل ایفون یا ویندوز فون یوزرفرند باسه نه اندروید که فقط اپ الکی اضافه کرده
      با این کارش کسایی که اس ۸ خریدن ضرر میکنن

      1. Avatar Amir

        دوست عزیز باید ذکر کنم که این حرفی که شما درمورد سیستم عامل اندروید میزنید،باید بگم که شما اصلا در مورد سیستم عامل دستگاه ها هیچ چیزی نمیدونید ،دوست عزیز شما دارین میگین که سیستم عامل ویندوزفون و آی او اس از اندروید بهتر هست ؟
        دوست عزیز بنده هم دستگاه اس ۸ و هم دستگاه آیفون ۷ رو در دست دارم
        هیچ سیستم عاملی رو به هیچ عنوان نباید با اندروید مقایسه کرد زیرا اون آزادی که شما در سیستم عامل اندروید دارین در هیچ سیستم عامل موبایلی نمیتونید مشاهده کنید
        درباره اس۸ باید بگم که واقعا سامسونگ کم نذاشت و متاسفانه آیفون بسیار بسیار کم کاری کرد از حذف جک بگیریم تا سنگینی بیش از حد و داغ شدن شدید در مواقع وب گردی که من به هیچ عنوان تو هیچ سری مدلی از آیفون ندیده بودم اما سامسونگ با وجود اینکه به داغ شدن بیش از حد و هنگ کردن معروف بود خوشبختانه این مشکلات رو برطرف کرده و میشه گوشی اس۸ رو گوشی بینقص نام برد
        درباره اس۹ بگم که بنده هیچ ضرری نخواهم کرد زیرا گوشی های جدید هر برند سالیانه وارد بازار میشن که البته آیفون روند همیشگی خود را از بین برد و ۲ مدل گوشی به بازار عرضه کرد که من آیفون ۸ رو قبول دارم ولی آیفون ایکس گوشی فوق العاده پر ایرادی هست مانند حذف اثر انگشت و بازگشایی گوشی با چهره به طور ساده که واقعا خیلی بد هست بنده بعد از گوشی آیفون ۶ هیچ پیشرفتی در آیفون ندیدم و نگرانم که روزی زحمات آقای استیو جابز به هدر بره
        دوستان باید توجه کنید که این گفته ها ی بنده نسبت به مقایسه دو گوشی از دو برند برتر جهانی بود

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه