تصاویر جدید آیفون ۷ پلاس با رنگ مشکی منتشر شدند

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چهارشنبه این هفته اپل آخرین مدل از گوشی‌های آیفون خود را معرفی می‌کند.

آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس که طبق معمول با نزدیک شدن به زمان معرفی‌شان با آخرین شایعات و اخبار درباره این گوشی‌ها مواجهیم. ظاهرا یکی از رنگ‌هایی که این دو مدل با آن به بازار می‌آیند رنگ مشکی است.

گفته می‌شود آیفون ۷ یک رنگ مشکی نسبتا مات که به خاکستری می‌زند دارد و یک رنگ مشکی براق. این دو رنگ که برخی از کاربران را هیجان زده کرده موضوع حرف و حدیث‌های مختلف بوده. حال تصاویر رندر شده‌ای از آیفون ۷ پلاس منتشر شده که این گوشی را با این دو رنگ نشان می‌‌دهند. البته تا آنجا که می‌دانیم به شکل کلی آیفون ۷ در پنج رنگ عرضه خواهد شد. به جز این دو رنگ مشکی شاهد آیفون با رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و رزگلد خواهیم بود. اگر می‌خواهید بدانید آیفون ۷ پلاس مشکی رنگ جدید تقریبا چه شکلی خواهد بود کافی است نگاهی به تصاویر زیر بیاندازید.

منبع: PhoneArena

‌‌‌‌‌‌Birthday_Footer

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۶ دیدگاه
  1. Avatar Arshia

    اونایی که همش با اپل ساز مخالف میزنن تواناییه خریدشو ندارن ، میدونن فوق العاده ترین و واقع گرایانه ترین گوشی های تاریخ مال اپله ، میدونن هیچ گوشیی و هیچ سیستم عاملی به پای گوشی های اپل نمیرسه ، میدونن هیچ چیزی با کلاس تر از آیفون نیست ، الان یکی ازت بپرسه گوشیت چیه بگی سامسونگ میگه آها ولی بگی آیفون میگه وای جدی؟

  2. Avatar ...

    اگر به من بگن به جای باطری تو نوت ۷ بمب هست باز هم میخرمش چون واقعا ارزشش از آیفون بیشتره…

  3. Avatar رضا

    رنگ مشکی ماتش آدم از خود بی خود میکنه فوق العادس و در جواب آقا محسن اپل با تغییرات لاکپشتی الان گرون ترین سهام شرکت ها رو داره و درسش هم همینه عجله هیچ وقت جواب نمی ده مثلا سامسونگ تو فروش نوت ۷ عجله کرد گندش در امد تو سنسور اثر انگشت عجله کرد گندش در امد تو ساعت هوشمند عجله کرد ۵ مدل اولش کلا ۱۰۰۰ نفروخت درحالی که اپل بعد ۲ سال تحقیق تو شب اول چند صد برابر پیش فروش کرد.

  4. Avatar آریا

    این رنگ براق رو از z5 premium سونی الهام گرفته ولی الهام گرفتن به همه کمک می کنه که پیشرفت کنن و چیز بدی نیست ولی بعضیا وه می گن اپل همیشه همه چیزش نو آوری خودشه و بقیه فقط دنباله رو هستند درست نیست، اپل هم یاد میگیره و این درسته!

  5. Avatar پرهام

    هر دو رنگش معرکس ولی شاید رو براقش لک و جای انگشت بمونه

  6. Avatar note 7

    حیف پول که بدی برا ایفون!!!!!!!!!!!! سامسونگ زودتر درست کنه مشکل باتری رو صدرصد میگیرمnote 7 مهم نیست مردم چی میگن! بهترین گوشیه دنیاعه.
    (مخصوصا رنگ ابی خیلی خوشگله)

  7. Avatar محمدرضا

    از بعد آیفون۵ دلیلی پیدا نکردم که بتونم خودم رو قانع کنم که نسل های بعدی گوشی های اپل رو بخرم ! درواقع همون آیفون ۵رو هم میشد نخرم !!

    من واقعا یکی دوسال بعد از فوت استیو جابز متوجه شدم که چقدر این آدم بزرگ و خلاق بوده … حیف واقعا …

    اپل بعد جابز خلاقیت های بسیار کمی داشته .. یا میتونم بگم اصلا نداشته . سال به سال ضعیفتر ! … گوگل واقعا با پشتکار بسیار انقدر روی اندروید کار کرد که واقعا داره اندروید رو یه سیستم عامل بینظیر میکنه …

    نمیدونم اپل داره چیکار میکنه !!! با طراحیش مشکلی ندارم به شخصه .. و بعد حذف رنگ مشکی مدتهاست منتظر حضور دوبارش تو مدل های بعدی بودم و هستم …

    ولی واقعا از لحاظ سیستم عامل خیلی جای کار داره … خیلی عقبه .. اصلا نوآوری نداره … باگهای نرم افزاریش بسیار زیاد شده ..

    امیدوارم یه مدیر عامل خلاق هرچه زودتر جای کوک رو بگیره !…

    1. Avatar A

      گل گفتی
      من خودم طرفدار سامسونگ و اندرویدم ولی فقط یک گوشی رو بعنوان آیفون واقعی قبول دارم
      اونم آیفون ۴ هست
      معرکه بود
      لنز دوربین توی بدنه بود؛ با چکش گوشی رو میزدی چیزیش نمی شد ولی الان چی یه تق بخوره ایفون ۶ یا ۶ اس صفحه اش میشکنه

  8. Avatar محسن

    تغییرات لاک پشتی !
    عدم کوچکترین تغییر طراحی ( بجز رنگ (: ) !
    حذف تمام استاندارد های جهانی ( مثل جک صدا ) !
    فاصله گرفتن با تکنولوژی های عمومی !
    داخلی کردن تمام امکانات نرم افزاری و سخت افزاری !

    همش به خاطر اینه که مشکلات کمتر و سرعت بهتری داشته باشه !
    اما بازم گوشی مثل آدامس موزی خم می شه ! تاچ گوشی از کار می افته ! قبول هم نمی کنه بدبختی !!

    1. Avatar قلی

      با تغییرات لاک پشتی کاملا موافقم.
      با عدم تغییر طراحی هم موافقم.
      اما حذف تمام استانداردهای جهانی رو قبول ندارم, اپل همیشه تو این زمینه پیشرو بوده. سالها پیش استیوجابز گفت ما از فلش پلیر پشتیبانی نمی کنیم, و محکم پای حرفش ایستاد, خیلی طول کشید تا بقیه کمپانی ها هم فهمیدند فلش چه مشکلاتی داره و دنباله رو اپل شدند. اپل از همون نسخه اول گوشی هاش لاک و مهر بود, باتری رو نمی شد بیرون آورد و … بعد همه سازنده ها در پرچم دارهاشون پیرو اپل شدند, اپل از همون نسخه اول از کارت حافظه پشتیبانی نکرد, کم کم سامسونگ و بقیه هم همین کار رو کردند, اپل از همون نسخه اول برای سیم کارت یک خشاب کوچک قرار دارد, همین و بس. حالا می بینی که تمام سازنده ها, از هواوی گرفته تا سامسونگ دقیقا همین کار رو می کنند, اپل از همون اول یک جعبه کوچک مستطیل شکل برای گوشی هاش درست کرد که با باز کردن فقط گوشی جلو روت بود و شارژر و بقیه زیرش مخفی شده بود, حتی تمام شرکت ها در این مورد هم به این نتیجه رسیدند که این شکلی بهتره!
      خوشحالم که اپل اگرچه خلاقیت قبل رو نداره ولی هنوز ریسک پذیر هست و حذف جک هدفون کار درستیه که کم کم تبدیل به استاندارد تمام سازنده ها میشه.

      1. Avatar محمد

        جک هدفون در حال حاضر یک استاندارد در بین اکثر دستگاهها هست مثل کامپیوتر و موبایل و تبلت و … و خذف این جک در حال حاضر مزیت محسوب نمیشه بلکه یک کاستی حساب میشه
        من خودم LG G4 دارم و هدفون حرفه ای که متصل به کارت صدای کامپیوترم هست روبا همین جک ۳.۵ راحت برای گوشی هم استفاده میکنم و این یه امکان عالی برای منه و ازش لذت میبرم…

      2. Avatar محسن

        مرسی دوست من که نظر منو خوندید اما من با گذشته آیفون مشکلی ندارم ! معلومه بهترین بوده !
        اما حذف استانداردی مثل جک صدا واقعا اشتباهه ! مثلا اگه شما گوشیت به پاور بانک یا شارژر یا کامپیوتر وصل باشه دیگه نمی تونی موسیقی گوش بدی !! مگر با هندزفری وایرلس خود اپل که بتونه با استاندارد بولوتوس اپل (که اینم اختصاصیه !!) کار کنه ! که لابد کلی هم پولشه !
        استاندارد بولوتوس، وای فای، جک ۳.۵، سیم کارت و … جهانیه و باید طوری باشه که بقیه دیوایس ها رو بشه به گوشی ۳.۵ میلیونی وصل کرد !
        من می ترسم پس فردا استاندارد وای فای رو هم عوض کنه ! وای وای بذاره ((:

    2. Avatar Parham

      اون گوشی ک تاچش کار نکنه ینی رفرش بوده خواهشا اینجوری نظر ندید در باره ایفون بخدا مجبور نیستید نظر بدید
      اگ استاندارد جهانی بود مجوز ب حذفش نمیدادن اون ی قابلیت ارتباطیه مث این میمونه ک ی گوشی فلش نذاره دست خودشونه اصن ربطی نداره

  9. Avatar محمد

    واقعا داره از زیبایی دور میشه ایفون ،انگار دیگه هیچ ایده ای ندارن، اوج ناهماهنگی و عدم توازن این محصول هم در جایگیری دوربینشه ،دیگه از اون طراحی زیبا ، کلاسیک و ساده هیچ خبری نیست، مونده فقط یه جنجال رسانه ای که هر سال از روی عادت رسانه های اون رو به راه میندازن . . .

  10. Avatar امیر

    رنگ مشکی براقش منو یاد ۴ اسی که داشتم انداخت، یادش بخیر چه گوشی خوبی بود!

  11. Avatar سام

    اوه اوه چه باحاله لامعصب

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه