تصاویر جدید از Halfbeak، ساعت هوشمند معرفی‌نشده‌ی HTC

۱۹ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

در پشت بدنه‌ی ساعت به‌جز لوگوی HTC لوگوی برند ورزشی آندر آرمور را هم می‌بینیم.

از سال ۲۰۱۴ تا امروز بارها شایعاتی درباره‌ی ساعت هوشمند جدید HTC شنیده‌ایم و هربار شاهد بودیم که این شایعات به تحقق نمی‌رسند. اما امروز چند عکس درز کرده که به نظر می‌رسد مربوط به ساعت هوشمند اندرویدی این شرکت تایوانی باشد. این ساعت که فرم دایره‌ای دارد، ظاهرا همان گجتی است که سال گذشته با نام رمزی Halfbeak شناخته شد. البته Halfbeak هیچ‌وقت رسما از سوی HTC معرفی نشده است اما در این حد از آن می‌دانستیم که قرار است با یک نمایشگر دایره‌ای با دقت تصویر۳۶۰ × ۳۶۰ پیکسل بیاید. این همان دقت تصویری است که از Moto 360، ساعت هوشمند موتورولا سراغ داریم.

در پشت بدنه‌ی ساعت به‌جز لوگوی HTC لوگوی برند ورزشی آندر آرمور (Under Armour) را می‌بینیم. این برند تولیدکننده‌ی لباس و تجهیزات ورزشی قبلا هم در تولید جعبه‌ی سلامتی Healthbox با HTC همکاری کرده بود که در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد و هم‌اکنون برای مشتریان در دسترس است.

البته در عکس‌هایی که از ساعت هوشمند جدید HTC به دست‌مان رسیده هیچ کدی مشاهده نمی‌شود و به همین خاطر نمی‌توانیم بگوییم آیا این عکس‌ها از یک نمونه‌اولیه برای محصول آینده حرف می‌زنند یا این‌که نمایشگر مدلی از یک محصول است که به‌زودی روانه‌ی بازار خواهد شد. این‌طور که در عکس‌ها معلوم است، ساعت هوشمند HTC شمارشگر ضربان قلب هم دارد و همچنین در این تصاویر محل اتصال به شارژر ساعت را هم با چهار سوراخ در پشت بدنه می‌بینیم.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه