تصاویر جدید از HTC Bolt داخل جعبه؛ این گوشی همین روزها عرضه می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

HTC Bolt، گوشی آینده‌ی HTC که گفته می‌شد قرار است با اندروید ۷ بیاید و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هم نداشته باشد، به دست تامین‌کننده‌ها رسیده و به‌زودی در بازار آمریکا شاهد حضور گوشی جدید این برند خواهیم بود.

تصاویر جدیدی از گوشی HTC Bolt به دست رسانه‌ها رسیده که داخل جعبه‌اش قرار دارد و گویا قرار است به همین زودی توسط یکی از تامین‌کننده‌های گوشی آمریکا به نام Sprint فروخته شود. از همین منابع نقل شده که این گوشی با طراحی شیک و بدنه‌ی فلزی، کمی سنگین است اما وقتی در دست قرار می‌گیرد حس خوب و راحتی دارد. همچنان که قبلا اشاره شده HTC Bolt با اندورید ۷ نوقا کار می‌کند و سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ‌داخلی دارد.

با دیجی کالا مگ همراه باشید و تصاویر HTC Bolt داخل جعبه را ببینید.

این گوشی یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل دارد و تراشه‌ی آن تراشه‌ی قدرتمند اما نه چندان جدید اسنپ‌دراگون ۸۱۰ است. درگاه USB Type-C هم در این گوشی برای شارژ و همچنین اتصال هدفون در نظر گرفته شده است.

همه‌ی مشخصات این گوشی از یک گوشی میان‌رده‌ی خوب خبر می‌دهند اما انتخاب تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ در این میان برجسته است و می‌تواند جزو امتیازات HTC Bolt محسوب شود.

یک نکته‌ی جالب دیگر درباره‌ی این گوشی این است که داخل جعبه‌ی آن هدفون مخصوص HTC قرار دارد که با نام HTC BoomSound Adaptive Audio معرفی شده است. این هدفون به‌وسیله‌ی درگاه USB-C به گوشی متصل می‌ شود و به‌صورت هوشمند نوع موسیقی را شناسایی کرده و پخش صدا را با آن هماهنگ می‌کند. برای این‌که بیش‌تر درباره‌ی این هدفون جالب بدانیم تنها کافی‌ست یکی دو روزی صبر کنیم چرا که تاریخ عرضه‌ی آن بسیار نزدیک است.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. محمد حسين

    طراحی تکراری…. و اسنپ‌دراگون ۸۱۰ واقعا که….

  2. محمود

    به نظر من طراح گوشیهای اچ تی سی هر کسی که هست قصد زمین زدن این شرکتو داره 😐

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه